Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה הופך את הפיברגלס לכל כך אהוב בתעשייה?

פיברגלס הוא חומר מאוד אהוב בתעשייה, ולא בכדי. ניתן להשתמש בו לאינספור פרויקטים – בריכות דגים, מאצרות, קווי ציפוי, מתקני נטרול ריחות, ואפילו ביו-פילטרים. ניתן לייצר מיכלי פיברגלס במגוון גדלים, מה שמאפשר לעבוד איתו במגוון רחב של פרויקטים – ממפעלים, ועד לבריכות דגים. אז מה זה בכלל פיברגלס? ומה הופך אותו להיות כל כך אהוב?

סיבי זכוכית

פיברגלס מורכב מסיבי זכוכית זעירים, שהופכים אותו לחומר עמיד שיכול להחזיק לשנים ארוכות. ניתן לעבוד איתו בתנאים תעשייתיים, אבל פייברלס הוא לא רק נחלת התעשייה, וניתן למצוא אותו גם בתחום הטקסטיל, ליצור בגדים שחסינים מאש, וליצירת אמצעי לחימה.
גם האינסטלטורים אוהבים מאוד את הפייברגלס, שמסייע לאיטום צינורות ולמניעת דליפות בקלות. תעשיית המזון, התעשייה הכימית והפטרוכימית נהנות גם הן מהיתרונות של פייברגלס.

מאצרות מפיברגלס

אחת הדוגמאות הבולטות לשימוש בפיברגלס הוא במאצרה. מאצרה היא מיכל אגירה שנועד להכיל כימיקליים חזקים, שעלולים לזהם את הקרקע במידה ויחדרו אליה. מאצרה מפיברגלס היא אטומה, ובכך מסייעת לשמור על החומרים ללא חשש לדליפה. השימוש במאצרה נעשה כגיבוי במקרים של דליפה מהמיכל המקורי, לפרק זמן מוגבל עד שמיכל המקורי יהיה מתוקן. המאצרה מפיברלס, מונעת פגיעה של החומר החזק, באנשים או בציוד, עד תיקון המיכל.

ניתן לאחסן במאצרה חול, חומרי בנייה שונים, וחומרי דישון. מאצרות יכולות להיות עשויות ממגוון רחב של חומרים, כמו פלסטיק או פיברגלס. כמובן שיש להתאים את החומר שמאחסנים במאצרה לחומר ממנו היא עשויה, על מנת להבטיח שלא יהיו דליפות או תגובות כימיות.

התאמה אישית של מיכל הפיברגלס לפרויקט

אנו מבינים שלכל פרויקט יש את הצרכים שלו, ולכן הוא דורש מיכלי פיברגלס יחודיים. ניתן לבנות תבניות ייחודיות על פי דרישה, תוך כדי תכנון הנדסי, וחישוב חוזק המיכל, שמתבצע על ידי תוכנת מחשב. למשל, במידה ויש ברשותכם שטח מסוים לפרויקט של בריכת דגים, נוכל לסייע ביצור המיכל ובתכנון המערכת, על מנת לנצל את השטח הנתון בצורה הטובה ביותר.

מיכלי איחסון לתעשייה. צילום: Pixabay

ניתן לייצר מיכל בהתאמה אישית, תוך כדי תכנון מקדים. יש לבצע חישוב של חוזק המיכל, כדי לוודא שהמיכל אכן יהיה תקין ובטוח לשימוש. על ידי שימוש בציוד מתקדם וצוות מיומן, ניתן לייצר את המיכלים, וכמובן להתקין אותם במקום המבוקש, כדי לסייע לפרויקט שלכם. מלבד המיכל, נוכל להציע תכנון מערכת כולל לבריכת הדגים, ולשלב בין כל מרכיבי המערכת.

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר

רכישת מכלי פיברגלס לא מסתכמת באספקת הציוד, אלא גם בליווי הרבה מעבר לרכישה. לא פעם דברים עלולים להשתבש ממגוון סיבות, כמו עייפות החומר, תאונות עבודה, או תנאי מזג האוויר. בכל מקרה שלא יהיה, אנחנו כאן כדי לספק לכם את המוצר באיכות הגבוהה ביותר, ולהבטיח אחריות מלאה.

חברתנו מספקת כיסוי ואחריות מלאים על מוצרים שנרכשו, כך שלא משנה מה קורה למיכל, תמיד יהיה לכם למי לפנות. צוות התיקונים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת, ולהבטיח לכם שהמיכלים יישארו תקינים.

ניתן להזמין מאיתנו ייצור בריכות, אמבטיות, צנרת ותעלות, סולמות, וכמובן עבודות בהתאמה אישית. אנו מבטיחים מיכלי פיברגלס באיכות גבוהה, לצד ליווי לאורך הדרך. אתם מוזמנים ליצור קשר עם עידן בי פלסטיקה בע”מ מבית קבוצת בלסקי.