Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה זה חימום רצפתי? מדריך מקיף

אם הגעתם לכאן, אתם מעוניינים לייצר חום אחיד ונעים בבית תוך שאתם מתייעלים בצריכת אנרגיית החשמל בביתכם. מעולה שהגעתים, כי מאמר זה יכסה את היסודות הבסיסיים של חימום תת רצפתי, אילו יתרונות הוא מציע וכיצד הוא פועל.

חימום תת רצפתי הוא דרך חסכונית באנרגיה לחמם חלל, מכיוון שהחום מתפזר באופן שווה על פני הרצפה, ומקרין אל החדרים הסמוכים. זה אומר שאין נקודות חמות או קרות בבית שלך בעת שימוש במערכות אלו, כל האזורים בחלל יהיו אחידים ושווים באופן פיזור החום בהם. הנה כל המידע שצריך על חימום תת רצפתי חברת כספי:

מה זה בדיוק חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי הוא מעין חימום חלל המשתמש ברצפה כמקור החום. לוח החימום מותקן מתחת לרצפה ומחמם את החלל עם מים חמים או סוג אחר של נוזל חימום (כמו גז למשל). חימום תת רצפתי הוא סוג החימום הביתי הפופולרי ביותר כיום בצפון אמריקה.

אמנם, בישראל הוא נפוץ בעיקר בבתים פרטיים. עבור חברת התקנה מקצועית, המערכת קלה להתקנה, יכולה לווסת את הטמפרטורה במדויק ושומרת על הרצפות חמות למגע. לא קשה להבין מדוע אנשים בוחרים בחימום תת רצפתי בימינו. עוד מידע על חימום תת רצפתי חברת כספי בשורות הבאות:

מדוע אנשים בוחרים התקנת חימום תת רצפתי?

הרבה אנשים חושבים שזה יותר מסוגנן מהחימום המסורתי של מיזוג האוויר, אבל זו לא הסיבה היחידה לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים במערכת זו. אנשים עוברים למערכות כמו חימום תת רצפתי בגלל היתרונות הרבים שיש להם על פני מערכות מסורתיות. למשל, הנושא האקולוגי.

בניגוד מזגנים עיליים שגורמים להתחממות הגלובלית ושינויי האקלים (יד עם נסיבות עולמיות נוספות), חימום תת רצפתי נחשב מאוד ידידותי לסביבה. בסופו של דבר, מערכות מיזוג אוויר נפוצות בבתים בכל רחבי העולם. מדוע חימום תת רצפתי חברת כספי יהיה עדיף על פני מערכות מסורתיות של מיזוג אוויר? המשיכו לקרוא!

תמונה: יחצ

אבל האם זו באמת האפשרות הטובה ביותר לחימום הבית?

ישנן סיבות רבות מדוע חימום תת רצפתי עדיף על מערכות מיזוג אוויר, מסורתיות, כאשר את כל המידע הרלוונטי לכם תוכלו לקבל מחברת ההתקנה עצמה. תוכלו לברר כמה עולה התקנת חימום תת רצפתי (בערך 120 – 160 ₪ ל-מ”ר), אילו סוגי מערכות קיימות (חשמל, גז ומים), כמה זמן נמשכת התקנת חימום (יום עבודה בד”כ) ועוד.

במחירים אטרקטיביים אלו, התקנת חימום תת רצפתי תהיה אמנם מעט יקרה ממערכות מיזוג אוויר עיליות, אבל לא יותר יקרה ממערכות מיזוג מרכזיות. לשיקולכם ובהתאם לתקציב שלכם, תוכלו להחליט מה להתקין בביתכם. המלצה מאיתנו, התקנת מערכת החימום מצריכה ידע מקצועי עמוק, צרו קשר אך ורק עם חברה מקצועית להתקנת מערכות אלו.