Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה זה עיצוב אלבומים דיגיטליים

המבוגרים שבינינו עוד זוכרים את התמונות המודפסות, הפילם שהפכו למשהו מוחש, לתמונות אותן אפשר להרגיש בידיים. התמונות הללו היו נשמרות במגירה או שהיו נכנסות לתוך אלבומי תמונות, ואם אלו הו תמונות של אירוע כלשהוא, היו לעיתים מעצבים את האלבומים הללו. הם היו נשמרים ואחת לכמה שנים הם היו יוצאים מהארון בשביל להראות אותם לחברים, לילדים או לנכדים.

היום כבר כמעט ולא מפתחים תמונות וכמעט ולא מעצבים אלבומים של תמונות פיזיות. היום מעצבים אלבומים דיגיטליים, אלבומים עם דפים מודפסים כשבכל עמוד יש כמה תמונות. הנה קצת מידע על מה זה עיצוב אלבומים דיגיטליים ובאיזו תוכנה מומלץ לעשות את זה.

כולם מצלמים

רגע לפני שנדבר על מה זה עיצוב אלבומים דיגיטליים, נבין למה היום כל כך צריך אותם. אם בעבר מי שהיה מצלם היה רק מי שיש לו מצלמת פילם ולאחר מכן רק מי שיש לו מצלמה דיגיטלית, היום כל אחד הוא צלם וכל אחד יכול לצלם בלי הפסקה. יש לנו את הסמארטפונים ובהם יש מצלמות לא פחות איכותיות ממצלמות מקצועיות. חלק מאותם צילומים אנו רוצים לשמור ולא רק במחשב או בענן (על השרת) אם אלו צילומים של אירוע מיוחד, יום הולדת של חבר או טיול בלתי נשכח, יכול מאוד להיות שנרצה להדפיס אלבום ואת זה עושים באמצעות תוכנת פוטושופ.

Pixabay

לעצב לעצמינו או עבור אחרים

אז עכשיו אחרי שאנחנו יודעים מה זה עיצוב אלבומים דיגיטליים, כדאי שנדע שאפשר גם לעשות מזה כסף ולא מעט. עיצוב אלבומים דיגיטליים הוא אומנם מצוין לעצמינו במידה ואנו רוצים שיהיה לנו אלבום מאירוע מסוים, אך גם אירועים גדולים כמו חתונה או בר מצווה יכולים להיכנס לאלבום כזה. אתם יכולים להציע שירות של עיצוב אלבומים דיגיטליים, יכולים להציע לצלמים לתת שירות כזה ויש בזה לא מעט עבודה. היום זה פשוט וקל ומאוד ורסטילי, מכיוון שעיצוב כזה הוא על מחשב ולא באופן פיזי. איך עושים את זה? הכירו את תוכנת פוטושופ.

לעצב עם פוטושופ

אם לא שמעתם עדיין על חברת אדובי, אתם כנראה לא חיים על כדור הארץ. חברת אדובי היא החברה שעומדת מאחורי תוכנות העיצוב המובילות בעולם, תוכנות כמו אילוסטרייטור, אינדיזיין וכמובן גם פוטושופ. פוטושופ היא תוכנה לעיבוד תמונות, תוכנה שיש בה אין ספור כלים לעבודה על צילומים. אפשר לתקן באמצעותה, לשנות תמונות, לחתוך, להדביק ולבצע כל מיני מניפולציות. זו היא תוכנה שכל אחד צריך להכיר והיא עולה בכמה רמות על תוכנות הגרפיקה האחרות. אם אתם רוצים לעצב אלבומים דיגיטליים, אתם חייבים להכיר את התוכנה וחייבים לעשות בה שימוש לצרכים שונים. היא קלה ללימוד ופשוטה לתפעול ותלמדו אותה די מהר.