Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה חשוב לדעת כשקונים כיסוי לבריכה

מעוניינים לרכוש כיסוי איכותי ועמיד לבריכת השחייה הביתית שלכם? יש מגוון רחב של כיסויים לבריכות שחייה, את הכיסוי מומלץ להזמין רק מחברה מקצועית ואמינה. כיסוי לבריכה הביתית נועד למנוע איוד מוגבר של מי הבריכה, לשמור על טמפרטורות המים ולהוזיל את הוצאות החימום של הבריכה, ויש גם מבחר כיסויים בטיחותיים ועמידים המונעים כניסת ילדים למים.

בטיחות מעל הכל

מידי קיץ אנו שומעים בחדשות על מקרי מוות מצערים של ילדים שנכנסו לבריכת שחייה ללא השגחה. ניתן למנוע מהילדים להיכנס למים ללא השגחה באמצעות כיסוי בטיחותי, ובנוסף חשוב להתקין גדר מסביב לבריכה הביתית. הכיסוי הבטיחותי מונח מעל המים ומונע אפשרות כניסה, אפשר להתקין כיסוי חשמלי או ידנית.

הכיסוי הבטיחותי החשמלי נחשב לפתרון המומלץ והפופולרי יותר, בלחיצת כפתור הכיסוי נגלל מעל הבריכה ומונע מהילדים להיכנס למים ללא השגחת מבוגר. חשוב להדגיש כי ילדים אינם מסוגלים להרים את הכיסוי ולהיכנס למים, זהו כיסוי חזק במיוחד שאינו נקרע גם אם מספר אנשים מבוגרים עומדים עליו. לכן, חשוב לרכוש כיסוי חשמלי לבריכה הביתית רק מחברה אמינה ומוכרת, אין להקל ראש בבחירת הכיסוי הבטיחותי וחשוב לבצע גם התקנה על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

בטיחות לפני הכל. צילום: Pexels

מניעת איוד

לכיסויי הבריכה יש מספר תפקידים, ביניהם מניעת איוד. הבריכה חשופה לקרינת השמש ומאחר ואנו חיים במדינה חמה, רוב ימות השנה, יש אידוי גבוה של המים ועלינו לדאוג למלא את הבריכה מחדש. כדי לחסוך עלויות ועל מנת למנוע את האיוד המוגבר של מי הבריכה מומלץ להתקין כיסוי איכותי ויעיל, הכיסוי מונע את תופעת האיוד המוגבר ואתם חוסכים בעלויות התחזוקה של הבריכה הביתית.

ישנם כיסויים איכותיים המונעים כ-95% מאיוד המים, לכן תוך זמן קצר תחזירו את ההשקעה ובנוסף תסייעו למשק המים הבעייתי.

שמירה על טמפרטורת המים

אם אתם משתמשים בבריכת השחייה רוב ימות השנה, הכיסוי חשוב עבורכם כדי לשמור על טמפרטורת המים. כיסויי בריכה מכסים את המים ושומרים על טמפרטורה יחסית אחידה של המים, כך צריך להשקיע פחות אנרגיה כדי לחמם את המים לטמפרטורה הרצויה, והרווח כולו שלכם.

עלות הכיסויים לבריכות השחייה משתנה בהתאם לסוג הכיסוי (ידני, חשמלי, סולארי וכדומה), המחיר מתחיל ב-39 ₪ למ”ר.

יתרונות וחסרונות

כיסוי לבריכה הביתית מציע יתרונות רבים כמו מניעת איוד, בטיחות, שמירה על איכות וניקיון המים וחיסכון בעלויות החימום של הבריכה. לכיסוי יש גם חסרונות כמו שטח שצריך להשאיר לטובת הכיסוי הנגלל, השקעה כספית נוספת, תחזוקה ועוד. עם זאת, זהו כיסוי בטיחותי השומר על חיי הילדים הקטנים, לכן אין להתפשר על איכות ועמידות הכיסוי, ועדיף לשלם יותר וליהנות מראש שקט.

כיסוי לבריכת שחיה מזמיני רק מחברת ספיר, החברה המובילה בישראל לשיווק ולהתקנת בריכות שחייה ומערכות ספא. אולם התצוגה נמצא בפתח תקווה, אפשר להזמין כיסויים ובריכות באתר החברה, השירות ניתן ללקוחות בכל הארץ.