Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה כדאי לדעת על שירות לקוחות של חברות בינלאומיות?

חברות בינלאומיות רבות הגיעו לארץ ומציעות את המוצרים האיכותיים שלהם לקהל הלקוחות הישראלי. יש חברות שמאמצות את דרכי העבודה והפעולה בישראל ומאפשרות יד חופשית לחברות היבואן או הזכיין מבחינת ההתנהלות מול הלקוחות. לעומתן יש לא מעט חברות שהגיעו מחוץ לארץ אך מחילות גם בישראל את אופן הפעולה שחרטו על דגלן וחשוב להן שגם בנציגות הישראלית יינתן אותו שירות ללקוח כפי שהוא ניתן בשאר המדינות שבהן החברה פעילה. באתר האינטרנט של האתר שירות בקליק אפשר למצוא את ערוצי יצירת הקשר של מגוון רחב של חברות במשק הישראלי ובכלל זה גם חברות שהגיעו מחוץ לארץ ומייבאות לטובת הקהל הישראל את מוצרי הדגל המוכרים והאהובים שלהם. כך גם חברת הספורט אדידס.

 

דרך התקשורת של אדידס עם הלקוחות שלה

אדידס היא דוגמא מצוינת לחברה בינלאומית שהמוצרים שלה מבוקשים ואהובים מאד בקרב הישראלים. כמו חברות אחרות וכמו בסטנדרטים בינלאומיים של חברות ענק – גם ערוצי יצירת הקשר עם אדידס שירות לקוחות מופיעים באתר של השירות המהיר בקליק ובהחלט נוח מאד למצוא אותם וכמובן בעזרתם ליצור קשר ישיר עם החברה. תמיד יש לקוח שרוצה לשאול שאלה, לברר מידע או פרטים אודות מוצרים כאלה ואחרים וכמובן להרגיש שהוא חלק ממשפחה. בעידן של רשת האינטרנט והשיווק הדיגיטלי גם חברות הענק רוצות שהלקוחות ירגישו שהם חלק בלתי נפרד מהשיח אודות המוצרים, שכן ללא הלקוחות שלהן אין להן קיום וכאשר הלקוחות ירגישו שרואים אותם ומעריכים אותם – הם ימשיכו לקנות ולהיות לקוחות נאמנים. זו התורה כולה. מכאן שחברה כמו אדידס לא יכולה להרשות לעצמה לא לתת ללקוחות שלה את השירות הכי טוב שהיא רק יכולה ולאפשר להם לבחור באיזו דרך יהיה להם הכי נוח לפנות אל מערכי שירות הלקוחות.

צילום: FREEPIK

כשקל להשיג את שירות הלקוחות

דרכים קלות ונוחות להשיג את מערכי שירות הלקוחות יכולות לעשות פלאים בשיווק של החברה ובחוות הדעת החיוביות שהיא תקבל מהלקוחות או הגולשים. לפעמים הפעולות הקטנות והפשוטות הן אלה שבזכותן הלקוחות מרגישים ששמים אליהם לב ובעצם המענה המהיר, היעיל והאישי יש הרבה מאד שבעזרתו אפשר לחזק את הקשר שבין הלקוחות לבין החברה. זו המטרה של כולם ולכן הצבת מערך שירות לקוחות יעיל וידידותי יכול להפוך גם את החברה וגם את הלקוחות לנשכרים ומרוויחים. בזכות אותו השירות הלקוחות לא יפזלו לכיוון החברות המתחרות כי הם יידעו איפה טוב להם, איפה הם מרגישים בטוח ואיפה נותנים להם מענה מהיר, אישי ויעיל. הם מצידם יחזירו לחברה בקניית המוצרים ובפרסום חוות דעת חיוביות ופידבקים טובים על החוויה שהם חווים כלקוחות נאמנים.