Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה לעשות במקרים של תאונת דרכים קלה?

אם עברתם תאונת דרכים קלה בגבעת שמואל, בבני ברק או בכל עיר אחרת, חשוב לדעת מה לעשות קודם ולמה לצפות. ייתכן שתזדקקו לסיוע משפטי וייתכן שלא, תלוי בנסיבות של המקרה שלכם. כאן, רשמנו כמה צעדים שאפשר לנקוט בהם עוד לפני שמתקשרים למשטרה או לחברת הביטוח.

תאונות דרכים קלות קורות כל הזמן, ובמקרים רבים, איננו צריכים להתקשר למשטרה. אם זו לא הייתה תאונה חמורה ואם אין פציעות, אז הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות: 1) צור קשר עם חברת הביטוח שלך בטלפון או באופן אישי.2) צלם את הנזק כדי שתהיה לך הוכחה שזה קרה. 3) פנו לשירות עורך דין נזיקין כדי להעריך אם יש טעם לתבוע או לא. 4) התקשרו לחברת ביטוח הרכב שלכם ובדקו אם יש טעם לשלוח שמאי. 5) במקרה הצורך, בקשו גרר. 6) פנו לטיפול רפואי במידת הצורך. מה עוד חשוב לדעת? הנה כל המידע לפניכם:

זכרו תמיד להחליף פרטים במקרה של תאונה

כאשר אתה מעורב בתאונת דרכים קלה, ישנם צעדים מסוימים שאתה צריך לנקוט כדי להגן על עצמך. קודם כל, כמובן שחשוב להחליף פרטים ולקחת מהנהג השני את הפרטים שלו במלואם. זאת, ישמש אתכם במהלך תביעות נגד חברת הביטוח ולצרכי מידע כלליים נחוצים.

כדי לנסות להקל עליכם בתהליכי תביעה משפטיים, ריכזנו עבורכם מס’ שאלות שכדאי לשאול עורך דין נזיקין ותאונות דרכים. בעזרת השאלות הבאות, תוכלו לנסות לעשות סדר ולהבין מתי התביעה היא נחוצה.

שאלות שכדאי לשאול עורך דין נזיקין

  1. מתי אפשר לתבוע את הנהג השני?
  2. איזה סוג של נזקים בתאונה קלה אני יכול לתבוע?
  3. מה אני צריך לעשות אם הרכב שלי ניזוק?
  4. מה אם הנהג השני אינו מבוטח או ללא רישיון?
  5. האם הכרחי להגיע לייעוץ משפטי אצל עורך דין נזיקין בתקרה של תאונה?
  6. מה הסיכוי לזכות בכתב התביעה?
  7. מה העדויות והראיות שצריך לספק לעורך דין נזיקין?
  8. האם חשוב להגיע לעורך הדין בצמוד למקרה התאונה?
  9. כמה זמן ייקח עד הגשת כתב התביעה?
  10. מה משך התהליכים של כתבי תביעה?

מה קורה כאשר אנו אשמים בתאונה?

אם התנגשת ברכב אחר וזו אשמתך, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לקבל עותק של פוליסת הביטוח של הנהג השני. אם הם מבוטחים ופוליסת הביטוח שלהם כוללת כיסוי מלא ומקיף, ייתכן שתוכל לגבות את הנזקים שלך מאותה חברה. גם במקרים אלו, עורך דין נזיקין יוכל לסייע לכם בקידום התהליכים המשפטיים והבירוקרטיים השונים.

תאונה קלה בד”כ אינה כרוכה בפציעות או חלילה מוות. במקרים אלו, סביר יותר שהנהג האשם ישלם עבור כל הנזקים והפציעות. הנפגע יכול גם לתבוע פיצויים מחברת הביטוח שלו, ושני הצדדים יוכלו להפיק תועלת מהסיוע של עו”ד נזיקין ותאונות דרכים.