Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה מפחיד יותר? הבוקר ניגשו תלמידי י”א-י”ב לבחינת הבגרות במתמטיקה בצל הקורונה

כמו בבחינות הבגרות הקודמות, התלמידים, שחלקם כבר החלו להתחסן, נבחנו עם מסיכות על פניהם וישבו במרחק האחד מהשניה. ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: “זה ממלא אותי גאווה לראות את בני הנוער המצוינים שלנו, שלמרות הקורונה ואתגרי הלמידה מרחוק, מתמידים בלימוד וממשיכים להצטיין ולשמור על רמת לימודים גבוהה”

בלמידה מרחוק בזום, בקבוצות וואטסאפ, וכמובן עם הרבה תרגול עצמי, תלמידי כיתות י”א-י”ב בגבעת שמואל, התכוננו למועד החורף של בחינת הבגרות במתמטיקה, שהתקיימה היום. זוהי למעשה הבחינה הראשונה שהתקיימה בעיצומו של הסגר השלישי.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, סייר בתיכונים השונים בעיר, פגש את התלמידים רגע לפני הבחינה וחילק להם שוקולד מתוק כדי להעלות להם את המורל וכמובן גם את הריכוז.

בחינת הבגרות ובחינות המתכונת הוחרגו, והתיכוניסטים יכלו להגיע אל בתי הספר כדי להיבחן. משרד החינוך גייס כ־12 אלף משגיחי בחינה כדי לשמור על טוהר הבחינות, וגם הם קיבלו אישור מיוחד להגיע, לנוכח הסגר שצפוי להימשך. כמו בבחינות הבגרות הקודמות, התלמידים, שחלקם כבר החלו להתחסן, נבחנו עם מסיכות על פניהם וישבו במרחק האחד מהשניה.

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני סיפר: “זה ממלא אותי גאווה לראות את בני הנוער המצוינים שלנו, שלמרות הקורונה ואתגרי הלמידה מרחוק, מתמידים בלימוד וממשיכים להצטיין ולשמור על רמת לימודים גבוהה. לא בכדי, מערכת החינוך העירונית שלנו בגבעת שמואל, נמצאת כיום בצמרת הערים המובילות בישראל עם אחוז זכאות לבגרות הנושק כיום ל- 100%, שיעור נשירה מהנמוכים בארץ ואחוז הגיוס לצה”ל ולשירות הלאומי מהגבוהים בארץ. בהזמנות זו, אבקש לאחל לכל הנבחנים הצלחה רבה בבחינות הבגרות ובהמשך דרכם הלימודית בבית הספר, באקדמיה, בשרות הלאומי ובכלל בחיים עצמם “.