Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה צריך לבדוק כשמזמינים קייטרינג לחתונה?

בחירת קייטרינג לחתונה אינה דבר של מה בכך, חשוב לקרוא חוות דעת, לעיין בתפריטים שהחברה מציעה, לבדוק את נושא הכשרות וכמובן לקבוע מבחן טעימות. כדי לספק לאורחים המשתתפים בחתונה חוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה מומלץ להתייעץ עם השף של חברת הקייטרינג על מנת לבחור תפריט מקורי הכולל מבחר מנות טעימות, ויש להחליט האם להגיש את האוכל על ידי מלצרים או לבחור בשולחנות בופה עמוסים בכל טוב.

חשוב לדעת כי רוב חברות הקייטרינג בארץ מחזיקות בתעודת כשרות, לכן הן אינן יכולות לספק שירות לאירועים המתקיימים בשישי בערב, בשבתות ובחגים שונים. בנוסף, חברת קייטרינג כשרה נמצאת תחת פיקוח הדוק, היא מחויבת לשמור על כללי הכשרות כדי לא לאבד את התעודה, לכן היא מורשית לספק קינוחי פרווה לצד מנות בשריות מאחר וחל איסור לפי ההלכה היהודית להגיש קינוחים המבוססים על מוצרי חלב, לרבות קצפת וחמאה.

כאשר מתכננים חתונה בשישי אחה”צ או בשבת ומעוניינים באוכל כשר, חברת הקייטרינג נוהגת לספק את המזון ביום שישי, לפני כניסת השבת, לכן טריות המזון נפגמת. הפתרון הוא להזמין שירות ומנות טריות ואיכותיות מחברת קייטרינג ללא תעודת כשרות.

חוויה קולינרית מובטחת לכל המשתפים באירוע

אמנם, בישראל גרים שומרי מסורת ודתיים רבים, אך תושבים רבים אינם מקפידים על כללי הכשרות והם אוהבים לאכול מנות העשויות לכלול בשר עם מוצרי חלב, פירות ים, קינוחים על בסיס חלב, שמנת וקצפת חלבית וכדומה. כדי להפיק אירוע מושלם ביום חול, בשבתות ובחגים, אפשר להזמין קייטרינג לא כשר וליהנות מחוויה מדהימה ומשפע מנות עשירות בטעמים ומרקמים.

אם מזמינים לאירוע שומרי מסורת ודתיים, השיקולים שונים ויש להחליט האם להזמין אוכל כשר או לעדכן מראש את המוזמנים כך שיוכלו להחליט האם להשתתף באירוע ובמידה וכן מה לאכול.

יש מנות רבות המבוססות על שילוב מוצרי בשר וחלב, ומבחר עצום של קינוחים על בסיס שמנת מתוקה וחלב. בנוסף, ישראלים רבים אוהבים לאכול באירועים וגם במסעדות מנות הכוללות פירות ים אקזוטיים וטעימים, לרבות שרימפס מטוגן בחמאה ברוטב שמנת  ועשבי תיבול, סטייק מטוגן בחמאה עם הקרמה של גבינה צהובה, המבורגר עם גבינה (צ’יז בורגר) ועוד.

פתרון מושלם לאירועים בסוף השבוע

אחד הטרנדים בשנים האחרונות הוא להפיק חתונות בימי שישי אחה”צ. במקום עוד אירוע שגרתי ביום חול, מתכננים את האירוע ביום שישי וכך נוח יותר לכל המוזמנים להגיע, ולאחר החתונה האורחים יכולים ליהנות מהשבת למנוחה.

צעירים רבים מתכננים את החתונה שלהם בימי שישי אחה”צ, בקיץ השבת נכנסת בשעה מאוחרת לכן אין בעיה להזמין קייטרינג כשר, אך בחורף השבת נכנסת בשעה מוקדמת, וכדי ליהנות מאוכל טרי וטעים כדאי להזמין קייטרינג מחברה ללא תעודת כשרות. חברת הקייטרינג מסייעת ללקוחותיה לתכנן תפריט מנצח הכולל מבחר מנות גורמה ממטבחים אהובים כמו המטבח הצרפתי, הים תיכוני, האסיאתי והאיטלקי.

לסיכום, יש לבחור היטב את חברת הקייטרינג כדי ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה, ומאירוע בלתי נשכח עליו ממשיכים לדבר עוד זמן רב בגלל האוכל הטעים. כאשר מזמינים מנות מחברה ללא תעודת כשרות ניתן ליהנות מטעמים חדשים ולא מוכרים, וכך למעשה זוכים בעלי השמחה וכל האורחים לאירוע מושלם עם אוכל מרגש וטעים.

למידע נוסף בנושא קייטרינג לא כשר לחצו כאן!

תמונה באדיבות: pixabay