Site icon מקומונט גבעת שמואל

מוזיאונים מעניינים בברלין – רשימה שכדאי לקחת אתכם לטיול

העיר ברלין, שהפכה עם השנים לאחת היעדים האהובים על התייר הישראלי, נחשבת לפסגה תרבותית בכל הקשור למוזיאונים ומציעה מגוון עצום של יצירות אומנות ופרטי היסטוריה מהחשובים בעולם.

אחד האיזורים הידועים ביותר בברלין הוא אי המוזיאונים ושם נמצאים כמה מהמוזיאונים החשובים ביותר בעולם וזהו האיזור בו תרצו לבקר. אם תבדקו, תוכלו לגלות כי זה האיזור הטוב ביותר בו נמצאים המלונות המומלצים ביותר בברלין.

אז כדי בתכנון הטיול שלכם בבירת גרמניה המקסימה, נעזרנו באתר מדריכי התיירות “תיירות נבונה”, ואספנו וריכזנו לכם את הרשימה הטובה ביותר של המוזיאונים החשובים והטובים בברלין. הנה התוצאות:

מוזיאון פרגמון – אחד המוזיאונים הבכירים והידועים ביותר בברלין שממוקם באי המוזיאונים ומציג פריטי אומנות מהשורה הראשונה. כאן תוכלו למצוא עתיקות ייחודיות מהתקופה הבבלית, הרומית, היוונית, המצרית ועוד.

הכניסה למוזיאון היא בתשלום אך מדובר בחוויה ששווה כל שקל ומי שאוהב מוזיאונים, לא יכול להרשות לעצמו לפספס ביקור במוזיאון כזה. שעות הפתיחה הן בכל יום בין השעות 10 בבוקר ועד 6 בערב.

המוזיאון החדש – עוד מוזיאון מכובד וחשוב הנמצא סמוך למוזיאון פרגמון הוא המוזיאון החדש שמוקדש כולו בעיקר לעתיקות מצריות. אם סיפורי הפרעונים והאימפריה המצרית העתיקה מרתקת אתכם, לא תדעו את עצמכם מרוב אושר במוזיאון זה.

תוכלו למצוא כאן יצירות יצירות רבות אך החשובה והמפורסמת מכולן, היא ללא ספק פסל הראש של מרטיטי שנחשבת לגולת הכותרת במוזיאון. בקיצור, לא להחמיץ.

מוזיאון פרגמון, ברלין. צילום: Pixabay

המוזיאון הגרמני לטכנולוגיה – לא רק מוזיאונים היסטוריים תמצאו בברלין, תוכלו למצוא מוזיאונים מגוונים מאוד בעיר כשאחד מהם הוא המוזיאון לטכנולוגיה המעניין ביותר.

זהו מוזיאון מושקע ועצום בגודלו שתוכלו למצוא בו דגמי מכוניות עתיקות, קרונות רכבת מתקופות שונות, כלי עבודה שונים וגם מדור ספנות גדול. המוזיאון מציג גם פינות אינטראקטיביות המשתפות את המבקרים ומציע פעילויות נוספות ומעניינות. בהחלט שווה ביקור.

המוזיאון היהודי בברלין – ההיסטוריה של היהודים וברלין ידועה לכולם, ובדרך כלל לא בקונוטציה חיובית במיוחד. לכן הביקור במוזיאון זה הוא בהחלט חשוב ומרתק. במקום זה תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של רדיפת היהודים בברלין החל מתקופת ימי הביניים ועד לתקופה המודרנית. חשוב ומעניין.

מוזיאון הטבע בברלין – גם לברלין יש מוזיאון טבע, והוא נחשב למוזיאון מצוין ומומלץ מאוד גם למשפחות עם ילדים שיוכלו למצוא הרבה דברים לראות ולעשות שם. בין הפריטים שמחכים לכם שם: מאובנים שונים, שלדי דינוזאורים, פינות אינטראקטיביות ועוד. אם אתם מגיעים עם ילדים, שווה בהחלט לשקול ביקור במקום.