Site icon מקומונט גבעת שמואל

מוזיקה למתחתנים – כאן רוקדים בכיף

קבלת ההחלטות עבור אלמנטים לחתונה בין אם זהו עיצוב, ובין אם קייטרינג הן ההחלטות הקשות ביותר עבור האירוע. הקייטרינג, העיצוב, הלבוש, האטרקציות. הכל. אבל הכי חשוב, והכי רגיש זה נושא של מוזיקה למתחתנים היות ועל המוזיקה יקום ויפול דבר. לשירים באירוע יש את היכולת לגרום לנו אם להרים את מצב הרוח של האורחים, ואת שלנו כמובן. או אם \”להרגיע\” אותם. כך שבחירת תקליטן איכותי לחתונה חייבת להיעשות בקפידה, ואחרי סקר אמיתי.

קרדיט תמונה: Pixabay,com

מוזיקה למתחתנים – יש כאן צליל מכוון

 כשאנחנו באים לבחור דיג’יי לחתונה אנחנו עושים זאת כבר אחרי שאנחנו יודעים מהו סגנון האירוע, העיצוב, מיהם האורחים וכמובן מה אנחנו רוצים שיהיה באירוע. אבל על מנת לעשות לכם מעט סדר, סידרנו בראשי פרקים איזו מוזיקה מתאימה לאיזה שלב בחתונה:

קבלת פנים באירוע חתונה היא החלק הרגוע. כולם נכנסים רגועים, יודעים שמתקרבת מסיבה חגיגית אבל הם צריכים את השלווה כעת. לכן כל דיגיי לחתונה יודע שבחלק של מוזיקה למתחתנים על המוזיקה להיות נעימה, קלאסית, אתנית ולא רועשת מדי.

כשאתם, החתן והכלה היקרים נכנסים לחופה זה בדיוק הרגע הראשוני שבו אתם בקשר מהותי עם האורחים שלכם. הקשר הזה נעשה דרך המוזיקה שאתם בוחרים, שאתם אוהבים, והשירים שהכי משמעותיים בחיים המשותפים של שניכם.

בזמן האוכל, המוזיקה צריכה להיות שמחה, אך נעימה מספיק ובעוצמה המתאימה לאורחים גם לשוחח ביניהם כראוי כמובן.

רגע המסיבה האמיתי הוא הרגע שבו כולם עולים על רחבת הריקודים וכאן עליכם לבחור את המוזיקה הכי מקפיצה והכי מרגשת שגורמת לכם לשמחה ולאושר.

 

מוזיקה למתחתנים – שני דברים שאתם חייבים לדעת

 אנחנו שמחים להעניק לכם שני טיפים מרכזיים שיעשו לכם סדר:

זה לא כזה מתיש. רשימות מאז ומתמיד עשו לנו סדר בדברים. רשימת אורחים, רשימת מוזיקה, רשימת מטעמים לקייטרינג. הכל. תרשמו, ותסדרו את הדברים על הנייר ואחר כך בראש.

לשכור חברת הפקה שתעשה לכם אירוע מהסרטים זאת לא בושה. זה רק אומר שאתם רוצים להגיע לחתונה וליהנות מחגיגה של אהבה, ולא להפוך למפיקי האירוע. אם אתם מרגישים שהפקה עצמאית גדולה עליכם, בדיוק לשם כך ישנן חברות הפקה.

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית כמו שראויה שתהיה לכם.