Site icon מקומונט גבעת שמואל

מוטב מאוחר: גם סיעת ‘חופש לעתיד’ מצטרפת לקואליציה של ברודני

זה היה ארוך מהצפוי, אך לאחר מו”מ עקשני ועקרוני מצד כל הנוגעים בדבר הגיעו אנשי סיעת חופש לעתיד החילונית להסכמות עם ראש העיר ברודני והם יצטרפו לקואליציה הרחבה שלו. 

ראש העיר יוסי ברודני לוקח את הזמן. אחרי שניצח בקלפי בתוצאה מרשימה ורוב גדול של עשרות אחוזים, הוא התפנה לנהל משא ומתן עם הסיעות השונות ולחתום עם כל אחת מהן על הסכם קואליציוני. עתה הגיע תורה של סיעת חופש לעתיד, בראשות משה מרר.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

בהודעה שפרסמה הסיעה הם כותבים כי “כשהחלטנו להתמודד בבחירות, עשינו זאת מרצון ומחויבות מלאה לרמת מעורבות גבוהה על מנת להשמיע את קולו של הציבור במועצת העיר. לקחת חלק בקואליציה זו אחריות משמעותית. אחריות כלפי תושבי הגבעה, אחריות כלפי ראש העיר וכמובן אחריות כלפי ציבור התומכים שלנו.

רגע אחרי החתימה על ההסכם. צילום: פרטי

על מנת למלא את תפקידנו באחריות לקחנו על עצמנו השתתפות בוועדות העיר, במנעד רחב של תחומים. נהיה שותפים מלאים בכל הנושאים הקשורים לציבור החילוני, בשלבי החשיבה, התכנון, והביצוע, לרבות: מוסדות החינוך, תנועות הנוער החילוניות (‘קרית אלון ו-‘אילנוער’), מבני ציבור וכו'”

בהתאם לסיכום בין הסיעה וראש העיר יכהן משה מרר, יו”ר הסיעה, כסגן ראש העיר וישמש יו”ר ועדת כספים ומ”מ מקום הועדה לתכנון ובנייה. מספר 2 ברשימה, מנחם צרויה, ימשיך לכהן כיו”ר הנהלת המתנ”ס ומספר 3, מיכל נתנאל, תכהן כיו”ר הועדה לקידום מעמד האישה ויו”ר הועדה לקידום מעמד הילד. בנוסף על תפקידים אלו נציגי סיעת ׳חופש לעתיד יהיו שותפים בוועדות הבאות: חינוך (סגן יו”ר לענייני חינוך ונוער חילוני), בטיחות בדרכים, תנועה, מכרזים, שמות, ביקורת, מינוי עובדים, בחירת עובדים בכירים, איכות הסביבה.

בנוסף, הוסכם בין הצדדים כי יוקמו הוועדות הבאות ל:

ועדת קשרי קהילה, לטיפול בצרכי השכונות השונות ובנושאים הבוערים – יו”ר מטעם ‘חופש לעתיד’.
ועדה ציבורית שתפעל להמשך קיום אורך חיים תקין ושלו בין חילונים ודתיים.
ועדה למתן מענה ממוקד לגיל השלישי – יו”ר מטעם ‘חופש לעתיד’.
ועדה ברשות ‘חופש לעתיד’ לבחינת אפשרויות חיזוק הציבור החילוני בגבעת שמואל.
ועדה בשיתוף ראש העיר לקביעת תכנית חומש לתכנון ורפורמה של שטחי צבור (התוכנית תתייחס למבני מתנ”ס, עירייה, נוער, מקוואות ובתי כנסת).

חברת המועצה מטעם סיעת חופש, מיכל נתנאל: “קהל התומכים שלנו סומך עלינו שנשמיע את קולו כראוי במועצת העיר, וכדי שזה יקרה החלטנו להיות מעורבים במנעד רחב מאוד של תחומים בקדנציה הנוכחית. היה לנו חשוב לסכם עם ראש העיר גם על הקמת ועדות חדשות, שאנו מאמינים שיתרמו רבות לטיפול בנושאים החשובים לתושבי העיר כולה ולשמירה על צביון העיר שלנו כעיר פלורליסטית המכבדת את כלל תושביה, חילונים ודתיים כאחד.
גיבשנו לא מעט תכניות ל5 השנים הקרובות, אני שמחה שנוכל ליישם אותן כחלק מהקואליציה ובשותפות מלאה עם ראש העיר. ממשיכים בעשייה!”

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

חברי סיעת ‘חופש לעתיד’ – (משמאל): משה מרר, מיכל נתנאל, מנחם צרויה. צילום: פרטי