Site icon מקומונט גבעת שמואל

מועדון הגלגיליות בגבעת שמואל – ערב סיום העונה

מועדון הגלגיליות בגבעת שמואל סיים את שנת הפעילות תשע”א באירוע גדול ומרגש, בו לקחו חלק כל מחליקות המועדון – 120 בנות ב- 15 קבוצות של גיל ורמה.

את הערב כיבדו בנוכחותם ראש העיר מר יוסי ברודני, מנהלת המתנ”ס הגב’ ורדה לוי ורכז הספורט העירוני מר יצחק סמו. ראש העיר אף נשא דברים בפתיחת הערב והביע תקווה כי בשנה הבאה ייערכו כל אירועי הגלגיליות באולם החדש הנבנה בעיר.

הלהקה הצעירה העלתה את המופע “הסופר גירלז”, מופע שנבנה לאליפות ישראל למופעי ראווה קבוצתיים, וזכתה לתשואות רמות. הנבחרות, הבוגרת והצעירה כאחד, העלו מופעים ששלבו עבודה קבוצתית עם יכולת טכנית ברמה גבוהה ביותר. את הערב סגרה הסולנית הבוגרת של המועדון, יובל סרור.

יובל עשתה היסטוריה השנה כשהייתה למחליקה הראשונה אי פעם ממועדון הגלגיליות בגבעת שמואל שהגיעה לרמה מקצועית כזו שאפשרה למועדון לשלוח אותה לייצגו בתחרות בינלאומית באיטליה. יובל עמדה בכבוד במשימה, נתנה הופעה מרשימה וזכתה למחמאות לא רק עליו אלא, לא פחות חשוב, גם על נעימות הליכותיה.

המועדון כולו, הצוות והמחליקים, גאה מאד ביובל, שלאחר ההופעה שלה בסוף הערב הוזמנה לקבל תעודת הוקרה מיוחדת על הישגיה ממאמנת הנבחרת והמנהלת המקצועית של המועדון, מרינה ברוסובה.

הערב הסתיים בהצגת כל המחליקים על המשטח, בפרידה ממדריכות המתגייסות לצה”ל ובתקווה שכל המחליקות יחזרו להיות חלק מהמועדון גם בשנה הבאה.