Site icon מקומונט גבעת שמואל

מועדון “קריית אלון”פתח את השנה בטקס אש חגיגי

ההכנות לטקס היו רבות. כל המועדון התגייס ועבד לקראת הטקס במרץ רב. חניכי המועדון קיבלו חולצות מועדון חדשות ויצאו לתהלוכה ברחבי גבעת-שמואל. כאשר הגיעו לרחבת הטקס, קיבלו אותם ההורים במחיאות.

ראש העיר, זמיר בן ארי: “העיסוק בזהירות בדרכים מאפשר לחניכים  להעלות את המודעות והחשיבות של נושא זהירות בדרכים שהוא חשוב מאין כמוהו במיוחד, וזאת על מנת לעזור לכולנו לשמור על עצמנו. ‘קריית אלון’ ו’אילנוער’ הם תנועות חינוכיות המושתתות על ערכיה של מדינת ישראל ופועלים ליצירת גאוות יחידה של הילדים והנוער בגבעת שמואל. אני מאחל לכם שנת פעילות פורייה ומוצלחת!”

יו”ר הנהלת המתנ”ס, מר אלי יהב הצטרף לברכות וציין כי לאורך כל השנה נחנכו בעיר פרויקטים למען הציבור כדוגמת: משטח הגלגיליות, התקנת מתקני ספורט בריאות הירוקות, הבריכה הראשונה בעיר, ובקרוב המשכן החדש של המתנ”ס – “מרכז אריאל שרון לתרבות ואומנות”.

מ”מ מנהל המתנ”ס, סמו יצחק, הודה לרכזת המועדון ענבל ממן שעל אף הריונה המתקדם הובילה את אירוע טקס האש וכל העוסקים במלאכה מצוות המתנ”ס, עובדי העירייה, משטרת ישראל ומתנדבי המשמר האזרחי.

בתום הברכות, העלו חניכי המועדון מסכת שעסקה בנושא זהירות בדרכים, שסיפרה את הסיפור על חבר’ה צעירים שנוסעים במכונית, ובמהלך הנסיעה עולים להם מחשבות לבצע מהליכים הנוגדים את כללי הזהירות בדרכים. המצגת המחישה “מה היה קורה אם לא נשמעים לכללי הזהירות בדרכים”. המסכת ושילבה ריקוד בוגרים והמחזות של בוגרי המועדון וחניכיו. רגע השיא של הטקס היה כאשר אבוקה בוערת הדליקה כתובות אש “לחצות באור אדום זה פשע”.

בתום הברכות נערך טקס ההשבעה שמתחדש אחת לשנה בה נשבעים החניכים והבוגרים לעקרונות המועדון. עקרונות המבוססים בין השאר על יושר, אחווה, רעות, אהבת המולדת  ושמירה על איכות הסביבה.