Site icon מקומונט גבעת שמואל

מועצת העיר החדשה של גבעת שמואל התכנסה לראשונה

אתמול התקיימה “בבית העם” ישיבת מועצה חגיגית בקדנציה הראשונה של יוסי ברודני , ראש העיר הנבחר. בפתח דבריו הדגיש כי : “שני נושאים עיקריים עומדים על סדר יומי עם כניסתי לתפקיד כראש עיר: האחד, השקעה מאסיבית בחינוך ובתשתיות על פי הצרכים האמיתיים בעיר. הנושא השני הוא אופן עבודת הרשות , העובדים והנציגים. הקפדה על סדרי מנהל תקין, טוהר המידות, שקיפות מלאה וניקיון כפיים בשירות הציבור, שמירה על רמת השרות לתושב ושת”פ של התושבים בקבלת ההחלטות.

עוד התייחס ברודני בדבריו למערכת הבחירות הקשה והכריז כי למרות הכל הוא מתכוון להיות ראש העיר של כולם!! ואיחל לראש העיר היוצא, זמיר בן ארי הצלחה בהמשך דרכו, לחברי המועצה היוצאים המשך הצלחה בכל עיסוקם ברמה המקצועית והאישית ולנכנסים איחל הצלחה בעבודה משותפת למען הציבור.

מועצת העיר אשררה את זכויות החתימה לראש העיר, מנכ”ל העירייה ולגזבר העירייה וראש העיר הנבחר ויוסי ברודני מונה כנציג העירייה בוועדה המקומית לתכנון ובניה “מצפה אפק”. כמו כן, התקיימה פרידה מחברי העירייה היוצאת והוצג הרכב חברי העירייה החדש.

מנכ”ל העירייה, מר שמעון זיו שהנחה את הישיבה, הזמין את הרב אלעזר אלבז שליט”א לברך : מועצת העיר מונה 13 חברים בגימטריה זו “אהבה”. אתם צריכים לעבוד באהבה למען הציבור. מותר שתהא מחלוקת אבל מחלוקת לשם שמים. ופנה לראש העיר הנבחר, “שמך יוסף שיתקיים בך הפסוק “בן פורת יוסף בן פורת עלי עין” ו”ויהי יוסף מצליח וה’ עמו”.

בשם הציבור ברך מקס אביסרור המשמש יו”ר מועצת החינוך העירונית : הייתי נרגש כשמר ברודני ביקש ממני לברך במעמד זה כאיש ציבור. ראיתי בפנייתו זו, הוקרה והערכה לתושבים ותיקים, לאנשים מבוגרים ממנו ולעשייה החינוכית ביישוב. זו כנראה עדות להפנמת ערכים טובים מהבית. אני בטוח כי לאור אישיותך הנעימה, הרקע ההשכלתי שלך כמשפטן, הניסיון שלך כקצין בכיר ביחידה נבחרת של צה”ל תדע להפעיל את צוות העובדים בצורה נכונה תוך כבוד הדדי למען טיפוח היישוב ולרווחת תושביו. לחברי מועצת העיר החדשים איחל “שתאירו בפעילותכם את היישוב ותושביו כאותם כוכבים בשמים”.

הצטרפה לברכות הגב’ רות ברבי ששימשה כמנהלת הבחירות מטעם משרד הפנים בעיר גבעת שמואל. הגב’ ברבי הודתה לכל הצוות שעבד עימה למען מערכת בחירות סדירה, תקינה ושקטה : למנכ”ל העירייה , שמעון זיו , לגב’ ורד לוין, יעקב אברייב ורס”מ צביקה בוכמן. ראש העיר, יוסי ברודני העניק לגב’ ברבי זר פרחים בהוקרה והערכה על עבודתה הנאמנה במערכת הבחירות בעיר גבעת שמואל ושיבח את עבודה המקצועית, האחראית בכל מהלך הבחירות “גם בשעות לא שגרתיות קיבלתי מענה מקצועי וענייני ותמיד בסובלנות”

בתום הברכות, נפרד ראש העיר מחברי המועצה היוצאים : עו”ד דפנה קימלמן, עו”ד נעם שלה, דר’ מיכל ויליאן וצבי (ציקון) הרשוביץ, והעניק להם מגני כאות הוקרה והערכה על שירותם למען שגשוגה של גבעת שמואל והוצגו חברי המועצה החדשים שנכנסו לאחר הבחירות שהצהירו אמונים לחברותם במועצה : “אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחות המועצה”.

חברי מועצת העיר החדשים הם : סיעת מהפך בגבעה : יוסי ברודני ויחזקאל שם טוב. סיעת כח : זמיר בן ארי ואילן בוכריס, סיעת גש – מיכאל פרידמן, גרדה שלמה, סיעת הדתית המרכזית : פרידר ישראל, ויליאן יעקב, בן עמי עידית, החזית הדתית : אברהם גולדברג ואליהו עטיה, רשמת חופש : משה מרר ובלום ירמי.

הישיבה ננעלה כאשר אילן בוכריס, חבר המועצה מטעם סיעת כח, הקריא את ברכתו של ראש העיר היוצא שנמצא בכנס : “תפקיד ראש העיר הוא עול לא קל ומאחל לך שתצליח, כי הצלחה שלך היא הצלחת העיר גבעת שמואל”.

תלמיד הקונסרבטוריון, יאיר שמואלי הנעים לקהל בנגינה על קלידים את הבלדה של ריצ’ארד קליידרמן.

על ארגון האירוע החגיגי הופקד שוקי ביתן מנהל “בית העם”, בשיתוף עובדי העירייה .