Site icon מקומונט גבעת שמואל

מועצת תלמידים ונוער החדשה בפגישה ראשונה עם ראש העיר יוסי ברודני

לפני זמן קצר והסתיימה פגישתם הראשונה של חברי וחברות מועצת הנוער העירונית החדשה עם ראש העיר יוסי ברודני. “מצפים לשיתוף פעולה פורה למען הצעירים בגבעה”.

חברי מועצת הנוער הנבחרים הגיעו היום ללשכת ראש העיר לפגישות היכרות ותיאום ציפיות עם ראש העירייה יוסי ברודני. במפגש השתתפו גם מנהלת אגף החינוך אתי דהן ומנהל מחלקת הנוער ערן אבן צור.

המפגש נפתח בסבב הכרות במהלכו הציגו חברות וחברי המועצה את עצמם, ביה”ס והשכבה אותה הם מייצגים והתפקיד אותו הם נושאים. בסיום הסבב הציגה יו”ר מועצת הנוער, שיר צחייק, את תכנית העבודה השנתית על הפרויקטים המתוכננים במסגרתה, האתגרים עימם הם מתמודדים בני הנוער כיום בשיווק הפעילויות.

“פועלים עבור כל בני הנוער בגבעת שמואל”. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

כזכור, בבחירות שהתקיימו לאחרונה למועצת הנוער העירונית של גבעת שמואל, נבחרה שיר צחייק, ליו”ר מועצת הנוער העירונית. שיר החליפה בתפקידה את יו”ר המועצה היוצא יאיר מנטל שסיים קדנציה של שנה בתפקיד. יחד עימה נבחרו גם סגנית יו”ר המועצה סיון לייבוביץ, מזכ״ל המועצה נעם תנעמי, דוברת המועצה נועה טויטו ונציגים המחוזיים של המועצה, דביר סדן ונעם תנעמי.

ראש העיר, יוסי ברודני ברך את הנבחרים החדשים ואמר כי הוא רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה בין הגורמים השונים בעירייה לבין נציגי הנוער בכללותם זאת במטרה לקדם יחד את העשייה עבור ולמען רווחתם של בני הנוער בעיר. עוד ציין ראש העיר כי “גבעת שמואל התברכה בבני ובנות נוער איכותיים, מוכשרים ופעילים המגלים רוח התנדבות ומעורבות בחיי הקהילה בעיר”.

חברי מועצת התלמידים והנוער עם ראש העיר. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל