Site icon מקומונט גבעת שמואל

מוקד עירוני חדש ומשופר הוקם בגבעה

בימים אלה שוקדים בעיריית גבעת שמואל על תכנית כוללת לשדרוג המוקד העירוני. במהלך החודשיים הקרובים יעבור המוקד, המופעל כיום ע”י חברה חיצונית המספקת שירות זה למספר רשויות וגופים פרטיים, להיות מוקד עירוני המופעל ע”י העירייה ומעניק שירות שוטף ורציף לתושבי גבעת שמואל בלבד. בנוסף יוגדרו נהלים חדשים לביצוע וטיפול בקריאות המתקבלות ויוכנסו מדדי ביצוע.

במוקד החדש, שכאמור ימוקם בקומת הכניסה בעירייה, יוגדרו זמני טיפול ע”פ סוגי הקריאה. בנוסף, יאפשר אופי המוקד החדש, פיקוח ומעקב מקסימאלי של העירייה לגבי הטיפול בקריאות המתקבלות מתוך מטרה לשפר את רמת השירות ולחזק את הקשר האישי עם התושבים.

כל פנייה למוקד תמופה ע”פ סוגה ותועבר למחלקה הרלוונטית בעירייה שבגמר הטיפול תהיה אחראית לאשר ביצוע מול המוקד וע”י כך לסגור מעגל מול תושב. כמו כן יערוך המוקד, בסוף הטיפול, בדיקה מדגמית מול התושב לוודא שהקריאה טופלה לשביעות רצונו.

ראש העיר, יוסי ברודני:” אני מאמין בשירות אישי לתושב ולא בכזה הניתן בשלט רחוק. מטרתו של המוקד החדש הוא ייעול המערכת ע”י מעקב ופיקוח שוטף בתוך העירייה. אנו נמשיך ונפעל לטובת שיפור השירות עבור תושבי העיר”.

בנוסף הסבירו בעירייה כי המוקד החד יאפשר ראייה מערכתית וכוללת לגבי אופי הקריאות המתקבלות, מיקומן הגיאוגרפי, תדירותן ועוד.