Site icon מקומונט גבעת שמואל

מורדי קלפה חגג בארבע מימונות

במהלך ערב המימונה (26.4) הספיק מורדי לבקר בלא פחות מארבע חגיגות מימונה בגבעת שמואל לבדה ועוד אירוע של משפחתו הקרובה בתל אביב. מורדי התקבל בחום וחיבוקים רבים מהחברים, המכרים והתומכים, שקראו לו לשקול בחיוב את התמודדותו לראשות העירייה. מורדי הודה לתומכים וציין כי בימים אלה שוקל הוא את צעדיו ומתייעץ על מנת לגבש החלטה בעניין.

באירוע המימונה של העדה הפרסית, אשר התקיים בבית משפחת ענת ורפי שמואל, בשכונת רמת הדר, נתקל מורדי בקבוצה של תומכים וחברים אשר קיבלה אותו בקריאות "הנה, הנה בא ראש העירייה הבא". קלפה, אורח הכבוד באירוע, הוזמן להפגין את כישוריי הזמרה הנודעים שלו ועלה אל הבמה לכמה מזמורי חג. רפי שמואל, בעל הבית, שאל את האורחים: "היכן בישראל יש עוד מקום עם ראש עיר מזמר? אין ספק שראש העיר הבא שלנו הוא מישהו מיוחד במינו".

עו"ד מורדי קלפה, מנכ"ל העירייה לשעבר: "זה בהחלט מחמם את הלב להיות מוזמן לאירועי מימונה רבים וצר לי כי לא הזדמן לי להופיע אצל כל המזמינים. אשתי אתי ואני סיימנו את סבב האירועים בשעה 02:00 לפנות בוקר עייפים ומרוצים. בהחלט חוויה מיוחדת במידה. יש לי היכרות מצוינת עם המשפחות אשר אירחו אותי ואין זו הפעם הראשונה שהם נהנים מכישרון השירה שלי. זהו רק תחביב שאותו אני עושה בהנאה ובאהבה גדולה. הדיבורים על ראשות העירייה גם הם מחמיאים לי אבל זה לא הזמן והמקום לדבר על הנושא. כל דבר בעיתו".