Site icon מקומונט גבעת שמואל

מורי המאה של החמ”ד – אלו הזוכות מגבעת שמואל

מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך הצדיע הערב למאה מנהיגי חינוך בחמ”ד המצטיינים בעבודתם. בין המצטיינים היו גם עטרת מאירוביץ ואסתר יעקובוביץ, תושבות גבעת שמואל.

באירוע מרגש שנערך הערב קיבלו 100 המורים המצטיינים של החמ”ד תעודת הוקרה על פועלם בחינוך בני ובנות הציונות הדתית.

בין המורים המעוטרים היתה גם עטרת מאירוביץ, הממונה על תחום הקדם יסודי באגף לקליטת תלמידים עולים ותושבים חוזרים במשרד החינוך.

ההצטיינות ניתנה לה על עבודתה זו כמו גם על עבודתה בתפקידיה הנוספים במחוז חיפה של משרד החינוך בתחומי ההכלה וההשתלבות וקליטת העליה.

עטרת מאירוביץ. צילום: דוברות

למקומונט גבעת שמואל סיפרה עטרת מאירוביץ הנרגשת כי “בעשיה החינוכית עם הילדים העולים נדרשת הכלה מתוך כבוד למגוון התרבותי, ונדרשות התאמות ייחודיות למען קליטתם ושילובם באופן מיטבי. משימה זו משמעותית ובעלת ערך רב, ונתפסת בעיניי כזכות ושליחות למען עם ישראל וקיבוץ הגלויות, ולמען החברה הישראלית, יחד עם האתגר והאחריות.”

“לראות ילדה שעלתה לארץ בגיל צעיר משתלבת בכיתה ובחברה, מחייכת ופעילה לאחר שהיתה מכונסת ועצובה, אלו רגעים מרגשים של נחת” הוסיפה מאירוביץ.

מפקחת מחוז חיפה הגב’ ג’וליה משיח סיפרה על פועלה של עטרת ועל תרומתה המיוחדת לחינוך הדור הבא: “עטרת מביאה רוח של התחדשות ויצירתיות, החל מראיית המערכת בכללותה, ומתוך התבוננות והכוונה מובילה תהליכים משמעותיים דרך העצמת התלמידים בראיה אישית. ולכן היא ראויה להוקרה ולהערכה על עבודתה המסורה והחשובה.”

מי שעוד זכתבה לאות המכובד היא אסתר יעקובוביץ, שעוסקת החינוך לגיל הרך זה 27 שנה ומגדלת במאור פנים ושמחה דורות של תלמידים ותלמידות.

אסתר יעקובוביץ. צילום: פרטי

בדברי ההסבר לקבלת האות נכתב כי אסתר, “מקדמת למידה חדשנית ופדגוגית ברוח “לב דעת” – ידע מצמיח חינוך, ובפעולותיה היא נסמכת על עוגני הגן העתידי – פרסונליות, שיתופיות ועוד.”

“בכל עשייתה החינוכית ניכר שהיא צועדת לאור הערכים שבחזון החמ”ד, ובזכות תפיסתה הרחבה היא משכילה להנחיל לילדים את ערכי התורה העם והארץ בדרך התואמת לגילם ולהבנתם, ולהביא ליישום שלהם בחייהם”, נכתב עוד בדברי ההסבר.

“מצאנו את הגב’ אסתר יעקובוביץ ראויה לתואר ‘מורת המאה’ לשנת תשפ”ב על היותה דמות משפיעה ומקרינה חסד וחינוך ציוני-דתי, על הניעה גדולה לעשייה ללא גבול, על רוח של שליחות ואמונה ועל נועם הליכות והשקעה” סיכמו חברי ועדת הבחירה של מורי המאה.