Site icon מקומונט גבעת שמואל

“מורשת נריה” לקראת סיום

במבנה בית הספר קיימות 21 כיתות הכוללות 3 חטיבות צעירות.
בימים אלו מסתיימת בנייתן של 6 הכיתות הראשונות במתחם בית הספר ברחוב הזיתים וכן המבנים לחטיבות הצעירות. במקביל, החלו עבודות הפיתוח של בית הספר הכוללות את בנייתו של מגרש הספורט, כביש גישה נוח לבית הספר וחניות רבות לנוחות ההורים. כזכור ע”פ התכנון, החלו גם העבודות להטמנת קו המתח.

בימים אלו יצא מכרז של משרד החינוך למינוי מנהל/ת לבית הספר, כשבשבועות הקרובים יבחר המועמד/ת המוביל/ה והמתאימ/ה ביותר לניהול בית הספר החדש שיהיה לתפארת העיר.

בית הספר ניבנה על פי הסטנדרטים של משרד החינוך, כולל התאמות לתוכנית “אופק חדש”. על אף שהמבנה הארגוני ותכנית הלימודים שלו ידועים ומוכרים לכל, הוא יהיה חדש לגמרי בסגנון האדריכלי ובדגם החינוכי שיצור. הוא יהפוך לסמן של חדשנות והתחדשות בישוב.

בתחום החינוך והלמידה משנתו של הרב נריה תתורגם לתכנית לימודים ייחודית, נוספת על תכנית הליבה, שתקנה לילדים ערכים חינוכיים ודרכי התנהגות שנגזרות מהם.

בית הספר יוגדר כבית ספר ייחודי למדעים מכתות היסוד עד כיתה ו’ ויפעל על פי תוכנית לימודים נוספת. בית הספר יניף את דגל הלמידה בטכנולוגיה מתקדמת ובעזרי למידה חדשניים כגון: מחשב לכל מורה, מעבדת מדעים, מעבדה לשונית, ספריה, מתקני ספורט ועוד.