Site icon מקומונט גבעת שמואל

מותגי רסיברים מומלצים לרמקולים שקועים – המדריך המלא

(לחץ כאן למחירון רמקולים שקועים ורסיברים)

צילום: יח”צ
הכירו את תפקידו של הרסיבר והשפעתו על הרמקולים שלכם

רסיברים הם מעין מגברים הכוללים יחידת קליטת רדיו. תוכלו למצוא עוצמות שונות של רסיברים אשר נמדדים ביחידות הספק, המכונות “וואט”. מטרתו העיקרית של הרסיבר היא לשמש כמגבר כח לרמקולים שלכם, אך בשונה ממגבר רגיל, הרסיבר ממקד את כל השמע למקום הנכון ביותר במטרה להפיק שמע איכותי ומדוייק הרבה יותר. רסיבר איכותי יכול לשפר באופן ניכר את איכות הצלילים ואף להפוך אותם למקצועיים לחלוטין.

מספר חברות מקצועיות ומומלצות המייצרות מגוון רסיברים ברמת איכות ללא פשרות 

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מתפקודו של רסיבר איכותי ומקצועי שישפר את איכות הצלילים המופקים מהרמקולים השקועים שלכם, חשוב שתכירו את הרסיברים המומלצים ביותר. כיום יש מבחר גדול של רסיברים אשר מיוצרים על ידי חברות שונות במגוון עוצמות לבחירה. המגוון הרחב מקשה עליכם את הבחירה המדוייקת והנכונה ביותר ולכן חשוב שתכירו את החברות אשר מצליחות לספק רסיברים ברמת איכות גבוהה במיוחד.

פיונייר

חברת פיונייר נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בייצור רסיברים איכותיים. החברה מציעה מגוון גדול של רסיברים שונים כך שתוכלו להתאים לרמקול השקוע שלכם את הרסיבר הנכון ביותר. ההבדלים המרכזיים בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי בעוצמתו של הרסיבר. כמו כן חברת פיונייר מייצרת רסיברים עם אפשרויות שליטה מתקדמות כמו Wifi ועוד. תוכלו למצוא דגמים זולים ופשוטים לעומת דגמים יוקרתיים ברמת איכות ללא פשרות.

צילום: יח”צ
דנון

חברת דנון מוכרת כחברה מקצועית אשר מייצרת רסיברים ברמה מקצועית, אך חשוב לדעת שתוכלו לרכוש רסיברים של חברה זו לצרכים בסיסיים בלבד במחירים נוחים. גם חברה זו מציעה שלל דגמים לציבור הרחב במטרה לאפשר התאמה מלאה של כל לקוח לצרכיו האישיים. חברת HEOS היא חברת הבת של דנון ומספקת את כל צורכי השליטה הדיגיטלית במוצרים השונים של החברה. רכישת רסיבר של חברת דנון יאפשר לכם ליהנות מאפשרויות רבות של שליטה דיגיטלית פשוטה ומהירה שתקל עליכם את השימוש במוצר.

מרנץ’

חברה זו אף היא נחשבת למוצלחת במיוחד אשר תספק לכם רסיברים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. בין כלל מוצרי החברה תוכלו למצוא רסיברים פשוטים לשימוש חובבני ועד רסיברים מקצועיים המשמשים אנשי מקצוע. כמו כן חברה זו מסתייעת בשירותיה של חברת HEOS במטרה לאפשר לקהל לקוחותיה ליהנות משליטה דיגיטלית ונוחות שימוש מרבית. משתמשים רבים מדווחים על נוחות השימוש בכלל האפשרויות השונות שהחברה מציעה.

ימהה

חברת ימהה מייצרת רסיברים ברמה גבוהה במיוחד אשר מצליחים לספק איכות שמע מרשימה. בדומה לשאר החבורות שהובאו לעיל, גם חברה זו מייצרת רסיברים לצרכים שונים כך שגם אם אתם מעוניינים ברסיבר לשימוש ביתי וחובבני בלבד או ברסיבר איכותי וחזק למטרות מקצועיות, תוכלו למצוא את מבוקשכם בין כלל מוצריה של החברה.

אונקיו

בחברת אונקיו תוכלו למצוא רסיברים מומלצים במיוחד. הרסיברים של חברה זו אף הם עומדים ברף הרסיברים האיכותיים ביותר ורכישתם תאפשר לכם ליהנות משנים ארוכות של רסיבר אמין ואיכותי. אונקיו מספקת רסיברים לכל צורך במחירים משתנים בהתאם לרמתו של הרסיבר שתבחרו כך שתוכלו להתאים באופן מדוייק את הרסיבר המתאים ביותר לצרכים שלכם.

צילום: יחצ
פיור אקוסטיקס 

הרסיברים של חברת פיור אקוסטיקס אף הם נחשבים לאיכותיים ואמינים במיוחד. ברסיברים אלה תוכלו ליהנות מאפשרויות חיבור רבות, אקו דיגיטלי ושליטה נוחה במיוחד על כלל אפשרויות הרסיבר שלכם באמצעות שלט רחוק. גם חברה זו מספקת רסיברים לכל צורך כך שתוכלו ליהנות מכל יתרונותיה גם עבור צרכים אישיים וביתיים בלבד. פיור אקוסטיקס מוכרת בעולם הסאונד כמוצלחת במיוחד מה שיבטיח לכם שמע נקי ואיכותי במיוחד.

AST

חברת AST מספקת רסיברים רבים ברמת גימור מרשימה במיוחד. חברה זו תבטיח לכם רסיברים איכותיים אשר ישרתו את הצרכים שלכם נאמנה בצורה טובה ומקצועית. תוכלו לבחור בין כלל הדגמים הקיימים בחברה את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם כך שלא תידרשו לשלם מחיר גבוהה עבור רסיבר מקצועי בעוד הצרכים שלכם הם בסיסיים בלבד.

הדרך הסלולה לבחירה נכונה ומוצלחת

כלל החברות הללו נחשבות לטובות, למקצועיות ולמבטיחות ביותר בכל עולם הסאונד. כל שעליכם לעשות זה לבחור נכון את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם מבין כלל הדגמים שכל חברה מציעה. כפי שציינו לעיל, החברות הללו מייצרות דגמים רבים של רסיברים במטרה לאפשר לכל קהל הלקוחות ליהנות ממוצרים איכותיים לכל צורך. ההבדלים המרכזיים באים לידי ביטוי באיכות המוצר, עוצמתו וכמובן מחירו. הקיימת חשיבות רבה לשכלל את שלושת המשתנים הללו בבחירת הרסיבר הנכון ביותר עבורכם כך שתוכלו ליהנות ממוצר איכותי ומותאם במחיר הוגן.

המידע באדיבות: מרכז הסאונד – יבואני רמקולים שקועים ורסיברים