Site icon מקומונט גבעת שמואל

מחווה מרגשת בגבעת שמואל בשעת הלוויתו של הרוג הפיגוע

הבוקר נערך מסע לוויתו של הרב איתמר בן גל, תושב הר ברכה ומחנך בישיבה התיכונית בגבעת שמואל. בנות אולפנת אמי”ת שלא יכלו להגיע ללויה יצאו באותו הזמן לצומת המרכזי, הניפו דגלי ישראל והתייחדו עם זכרו. במקום הם פגשו גם את בת דודתו של איתמר שהתרגשה מהמחווה.

בשעות הבוקר, בזמן הלווייתו של איתמר בן גל ז”ל שהיה מחנך נערץ בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל, יצאו תלמידות אולפנת אמי”ת גבעת שמואל לרחובות העיר עם שלטים ודגלים לזעוק את הכאב ולחבק את משפחת בן –גל ואת ישיבת בני  עקיבא בשעתם הקשה.

בנות אולפנת אמי”ת במחווה מרגשת. צילום באדיבות: דוברות עיריית גבעת שמואל

בשעה 8:30 יצאו בנות שכבת י’ ובשעה 11 יצאו שכבות ח’+יב’.  חיזוק מרגש ובלתי צפוי קיבלו התלמידות כאשר בת דודתו של איתמר, אודליה זקשנסקי, תושבת גני תקווה השכנה, שמעה במקרה על היוזמה, מבעלה שעבר במקום, והגיעה במהירות למקום להצטרף אל הבנות – לחזק ולהתחזק מהמחווה המרגשת.

וכפי שאודליה עצמה מספרת: “בעלי במקרה עבר בשעה 8:30 בבוקר באזור לקראת היציאה להלוויה. הוא נתקל בבנות שעומדות עם שלטים ומיד שלח לי תמונות. אנחנו גרים בגני תקווה ומיד הגעתי לאולפנה כשאני מאד נרגשת מהמחווה. כשהסתבר לי שבשעה 11:00 יוצאת עוד קבוצת בנות, החלטתי שבמקום לנסוע להלוויה אני מצטרפת אליהן וע”י כך אנסה לחזק את המשפחה. צעדתי ועמדתי עם הבנות, הנפנו שלטים ודגלי ישראל ושרנו. סיפרתי לבנות שאיתמר היה מתחיל כל יום עם תלמידיו בשיר “עלה למעלה עלה” ואז התחלנו יחד לשיר את השיר” סיפרה אודליה בהתרגשות והוסיפה: “הכאב הוא עצום אבל בתוכו חשבתי איך אפשר לחזק את המשפחה וחשבתי שלהראות להם את התמיכה והחיבוק של עם ישראל, יכול לסייע בשעות הקשות האלה. התמונות, הסרטונים שרואים את התלמידות בעיר גבעת שמואל בה הוא מלמד, מחבקות את המשפחה בשעות הקשות האלה, הן חשובות ועוצמתיות. היה לי חשוב להצטרף אליהן מתוך מחשבה שאם אספר כמה מילים על איתמר  ואחבר אותן לאיתמר ולמשפחה זה יעצים להן את התחושה ואת הרגע הזה. זה היה איתמר שלנו – תמיד חשב איך לצמוח ולהצמיח את הילדים הפרטיים שלו ואת תלמידיו שנהג לראותם כילדיו”.  חנית פרשטנד, ראשת אולפנת אמי”ת גבעת שמואל: “התלמידות יצאו במטרה להפגין ערבות הדדית, לחזק את ידי המשפחה, חבריו ותלמידיו של הרב איתמר, בשעה קשה זו”

הבנות משתתפות בצער המשפחה. צילום באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל