Site icon מקומונט גבעת שמואל

מחזור שני של התכנית להכשרת אקדמאים להוראה בגבעת שמואל יצא לדרך

את התכנית מובילים במשותף עיריית גבעת שמואל, המכללה האקדמית סמינר הקיבוצים ומשרד החינוך • ראש העיר יוסי ברודני: “בכל פעם שאני מדבר על חינוך אני נרגש ובמיוחד כשאני מדבר עם תושבים שרוצים להשפיע על החינוך בעיר”.

המחזור השני של התכנית להכשרת אקדמאים להוראה בגבעת שמואל, נפתח השבוע בהצלחה רבה בהשתתפותו של ראש העיר יוסי ברודני. את התכנית כזכור מובילים במשותף עיריית גבעת שמואל, המכללה האקדמית סמינר הקיבוצים ומשרד החינוך. במפגש השתתפו מנהלת אגף החינוך בגבעת שמואל אתי דהן והסטודנטים האקדמאים החדשים שנבחרו להשתתף במחזור השני של התכנית.

התכנית היא יישום החזון החינוכי של גבעת שמואל – “עיר אוניברסיטאית”, המחנכת לפיתוח חדשנות פדגוגית, להשקעה בהון האנושי, לקידום מחקר ופיתוח ולשילוב השכלה גבוהה במערכת החינוך בעיר.

הייחודיות של התוכנית היא היותה מערכת אחת המחברת את כל הממשקים – משרד חינוך, רשות מקומית ואקדמיה, לשיתוף פעולה מקצועי, אשר מטרתו להצמיח דור איכותי וערכי של צוותי הוראה וחינוך בעיר, שימנפו את כל המערכת להישגים משמעותיים – כל זאת לצד הישגים חינוכיים מרשימים ומשמעותיים, בהם זוכה מערכת החינוך בעיר מידי שנה.

ברודני השבוע עם חניכי התוכנית להסבת אקדמאים להוראה בגבעת שמואל. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני: “בכל פעם שאני מדבר על חינוך אני נרגש ובמיוחד כשאני מדבר עם אנשיי חינוך ועם תושבים שרוצים להשפיע על החינוך בעיר. לגבעת שמואל הישגים רבים אולם, הבולט והמשמעותי מכולם הוא דווקא בתחום החינוך. מנתוני “התמונה החינוכית” שפורסמו לאחרונה ע”י משרד החינוך לשנת הלימודים תשע”ט, עולה כי גם השנה גבעת שמואל ממשיכה לרשום הישגים חינוכיים ומשמעותיים ולשמור על מעמדה בצמרת הערים המובילות בישראל בחינוך, במצוינות ובציונות. אני רואה בכם חלוצים של מי שעתידים להמשיך להוביל את מערכת החינוך העירונית שלנו להישגים משמעותיים נוספים אוני בטוח שתציבו רף גבוהה לדורות הבאים אחריהם. עלו והצליחו!”