Site icon מקומונט גבעת שמואל

מחירים בשמיים | לא תאמינו כמה שילם הקונה המסתורי על הפנטהוז הכי יקר בגבעת שמואל

מחירי הדיור ממשיכים לטפס ולאחרונה נשבר שיא חדש במחירים גם בגבעת שמואל כשקונה, ששמו לא נחשף, רכש את הפנטהוז בקומה ה-20 של פרוייקט “קרדן נדל”ן” ברמת הדר החדשה במחיר של 8,350,000 שקלים – לפני תוספות ועיצוב פנים. במחיר הזה יהנה הקונה המאושר (והמעושר) מפנטהוז עם נוף 360 מעלות על שטח בנוי של 255 מ”ר ו-140 מ”ר של מרפסות, 2 חניות תת קרקעיות ומחסן.

יותר ויותר פרויקטים בגבעת שמואל, בדגש על שכונת רמת הדר החדשה, משלימים את שלב האיכלוס וחדשים מתחילים בשיווקים ויחד עם עליית המחירים הכללית בישראל נשברים גם שיאי המכירות של דירות גדולות בגבעת שמואל, בדגש על פנטהוזים או דירות 6 חדרים ומעלה ברמת הדר.

פרויקט קרדן גבעת שמואל. הדמיה: AA Studio

עסקת הנדל”ן שנחתמה לאחרונה מהווה שיא של כל הזמנים בגבעת שמואל כשתמורת 8,350,000 נמכר הפנטהוז בקומה ה-20 בפרויקט של 2 בנייני היוקרה של קרדן נדל”ן המשווק ע”י קבוצת “דניאל נדל”ן” בבעלות דניאל ברוך, ממשרדי השיווק הידועים בעיר אשר מעורב בפרויקטים רבים בגבעת שמואל, וחי את השטח למעלה מ-14 שנים. הקונה המאושר ייהנה מדירה ענקית המשתרעת על גודל של 255 מ”ר ומרפסות בשטח כולל של 140 מ”ר.

הדמיה: AA Studio
דניאל ברוך. צילום: רמי זרנגר

הפרויקט החדש, שעתיד להתאכלס בעוד כשנתיים, ממוקם בשכונת רמת הדר החדשה בסמוך לאולפנה וליד מרכזי הספורט החדשים. השכונה, הממוקמת בדרום העיר וגובלת בפארק הדרומי של גבעת שמואל ומאופיינת ברובה בבנייה גבוהה של מגדלים חדשים ומרובי דיירים (למעלה ממאה דירות בבניין; א”ט), יחד עם זאת, הפרויקט החדש של “קרדן נדל”ן” אינטימי מעט יותר, באופן יחסי, וכולל 74 דירות בלבד בכל בניין, כשבכל קומה ישנן רק 4 דירות.

מבחינת המפרט הטכני, הדירה מאובזרת בכל מהכול: מערכת מיזוג VRF, דלת רחבה ומעוצבת, מערכת בית חכם, חלל ציבורי לאירוח, כ-100 מ”ר של סלון מטבח ופינת אוכל רחבת ידיים, קירות מסך זכוכית, 4 ויטרינות גדולות המאירות את הדירה, צלונים חשמליים בתוך הזכוכית, 4 כיווני אוויר ונוף מרהיב בלי סוף. בשטחים המשותפים ייהנו כלל הדיירים מלובי כניסה עם חלל כפול ומעוצב, מועדון דיירים, חדר אופניים ועגלות.

הדמיה: AA Studio

סמנכ”לית השיווק והמכירות של “קרדן נדל”ן, הגב’ סיון היללי מסרה: “כאשר הפרויקט יצא לשיווק ע”י דניאל ברוך, הוא נכנס אליו בתשוקה ובאמונה במוצר שאיתו הוא יכול לנצח. למרות כוחות השוק הנמצאים בעליית מחירים מתמדת, דניאל ידע להסביר את הכדאיות העסקית של הרכישה בין אם היא למגורים או להשקעה. הגורמים למעשה להצלחה המסחררת של פרויקט זה היו שילוב של ביצוע ע”י חברת הבת של קרדן ” אלהר הנדסה” המתמחה בבניית בניינים אייקונים בישראל ותכנון וסטנדרט יוצא דופן בשכונה.”