Site icon מקומונט גבעת שמואל

מחפשים טיסות לתאילנד? אל תפספסו את שלוש הערים שחובה לראות

בנגקוק

אם קניתם כרטיס בישראל לאחת מאותן טיסות לתאילנד, בוודאי תנחתו בבנגקוק, אחד היעדים הפופולריים ביותר בדרום מזרח אסיה. המקומיים באזור זה ידועים באופיים האדיב והנעים, ותיירים מכול רחבי העולם פשוט נהנים לבקר במקום.

למי שאוהב את חיי העיר, בנגקוק, עם אוכלוסיה מגוונת שמרחיבה את חווית המפגש בין התרבויות השונות, היא יעד חובה. גורדי שחקים, תחבורה ציבורית, עשן מכוניות שדוהרות בכבישים – פשוט עיר פורחת ומשגשגת שהיא לב ליבה של תאילנד.

מסוף 21 הוא מרכז קניות עולמי מדהים שמותאם לכול סוגי הצרכנים. בכול קומה אפשר למצוא מוצרים של אזור אחר בעולם. למשל, קומה אחת משמשת כמרכז קניות פריזאי עם היצע אדיר של תיקים, ובמרחק קצר משם אפשר ליהנות מרכישת בגדי חוף באיים הקריביים. לא רק שזהו המקום שבו כדאי לכם לרכוש מלתחה חדשה, אלא שזה גם המקום שיספק את התשוקה שלכם לכול סוג של מזון. מבחר מגוון של אוכל תאילנדי וזכיינים בינלאומיים ידועים מחכים לבטן המקרקרת שלכם בחצר האוכל המדהים.

לחילופין, תוכלו ללכת ל-Chatuchak – שוק סוף השבוע שהוא מקום שבו תבזבזו פחות כסף. בשוק חיצוני זה דוכנים שמציעים מחולצות טי ועד למחזיקי מפתחות. מזכרות ומתנות כדאי מאוד לקנות כאן. השוק מוצף באנשים, גם מקומיים וגם תיירים, והוא מקום מצויין לשפשף את כישורי המיקוח שלכם.

צ׳אנג מאי

תוכלו לעזוב את חיי העיר לטובת שמורת טבע שבה אפשר לראות את השמיים הבהירים. צ׳אנג מאי מיועדת לאוהבי הטבע ולאלה שמעדיפים את השקט ואת אורח החיים האיטי.

בצ׳אנג מאי תוכלו לצאת לספארי לילה. בעלי חיים אקזוטיים כמו קיפודים ודביבונים לבנים מתנהגים כמו חיות מחמד כשהם מטפסים לכם על הברכיים. הסיור באוטובוס הפתוח ייקח אתכם לסיור ברחבי הפארק למפגש קרוב עם בעלי החיים. הג׳ירפות יהנו לאכול מכף היד שלכם, וגורי החזירים ירדפו אחרי אוטובוס התיירים ויצווחו כדי לקבל מכם פינוקים נוספים.

פוקט

פוקט הוא אי שמושך אליו את אוהבי הכיף, הבילויים והמסיבות, אבל תוכלו גם לטייל סביב חוף פטונג ולהירגע מאורח החיים השלו לאורך האוקיינוס. המשיכו ללכת עד לשעת השקיעה ותגיעו ל-Bangla Road השלווה של חוף הים מתחלפת באורות ניאון ובמוסיקת טכנו שפורצת מהמועדונים בהם הבליינים נהנים מעוד כוסית משקה. תוכלו לשבת בכול בר ולהתפעם מכישורי רקדנית העמוד. חיי הלילה תוססים מאוד בפוקט, וזהו אחד המקומות הכי מדליקים לבילוי עד אור הבוקר.

החוף באי קופיפי באזור פוקט הוא פשוט גן עדן. אז למי שמעדיף את הטבע, ממתינים לכם מים צלולים מלאים בדגים צבעוניים, צמחי ים וכוכבי ים שנחים להם בחול הנקי. תוכלו לצלול, ליהנות מסקי מים או משייט בננה. בקיצור, מגוון רחב של הרפתקאות ימיות מחכה לכם כאן.

 למידע נוסף אודות יעדי נופש לתאילנד