Site icon מקומונט גבעת שמואל

מחפשים פרחים? הכירו את שושי רגעים של פרחים

פרחים רעננים ועתירים בריחות משכרי חושים הם דרך נהדרת לפתוח את הבוקר, ומתנה נפלאה שיכולה להתאים לכל מאורע ומאורע. 

כדי להבטיח את החוויה המופלאה של פרח ריחני ועשיר, הרי שטריותו היא אחד מן הקריטריונים החשובים והחיוניים ביותר. לאלו מכם המחפשים אחר זר פרחים טרי ורענן אשר הגיע הישר מן השדה אל הצרכן, הרי שאתר שושי רגעים של פרחים תוכלו למצוא שפע של אפשרויות, במחירים מעולים ועם משלוחים מהירים.

דרך פשוטה להעלות חיוך

בחיפושנו אחר מתנה הרי שאנו מעוניינים להעניק לאנשים היקרים לנו מכול מחווה, מחווה שתחמם את הלב, שתעלה חיוך רחב מאוזן לאוזן. פרחים היו ותמיד יהיו דרך נפלאה וכל כך פשוטה להשיג באמצעותה את המטרה.

בין אם אתם רוצים לברך אדם היקר לליבכם בברכת מזל טוב לרגל יום הולדתו או הצלחה מסוימת בעבודה או בלימודים, ובין אם אתם רוצים להראות למכרים ובני משפחה שחשבתם עליהם עם בוא החגים והמועדים, הרי שזר פרחים השזור בקפידה בהחלט יכול להשיג את המטרה.

בממשק ההזמנות למשלוחי פרחים של שושי רגעים של פרחים תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של אפשרויות, כולן ככולן נערכו בקפידה על-ידי אנשי ונשות מקצוע שרואים ועובדים עם פרחים מדי יום ויום. כל הפרחים מבוססים על קונספט מן החקלאי אל הצרכן, ומביאים עמם את הארומה הייחודית לאמא אדמה.

מגוון אפשרויות שדרוג

בשושי רגעים של פרחים ניתן להזמין את זרי הפרחים ממש כפי שהם, במלוא הדרם ויופיים. אולם למי מכם אשר מעוניין ביצירת תוספות ומיני שדרוגים שונים אשר יהפכו את הזר למתנה מסוגננת עם מגוון רחב של פריטים, הרי שניתן למצוא באתר עוד שפע של תוספות מעניינות ופיקנטיות.

קרדיט תמונה: FREEPIK

שושי רגעים של פרחים עובדים אל מול מותג דה קרינה, מותג שוקולד בוטיק עם מגוון דברי מתיקה משובחים שפשוט כיף לזלול ולהתפנק מעת לעת.

לצד זאת, באתר תמצאו גם קטלוג יינות שונים עם שפע של אפשרויות ליינות, משקאות חריפים ומשקאות מבעבעים.

את ההזמנה תוכלו לשדרג ולשנות כבר במעמד ממשק ההזמנות שעוצב בקפידה למען חווית גלישה קלה ופשוטה לכל מבקר ומבקרת באתר.

הזמנות מהירות עד הבית

כיאה לחנות פרחים המספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ, שושי רגעים של פרחים מתחזקת מערך משלוחים המגיע לכל בית ובית בישראל.

עד לשעה 10:00 בבוקר, ניתן לבצע הזמנה אשר תגיע כבר באותו היום אל מעוז חפצה. שושי פרחים עצמה יושבת בכפר רות הסמוך למודיעין, ולכן אם חיפשתם אחר חנות פרחים במודיעין או חנות פרחים בשוהם והיישובים הסובבים, הרי שתוכלו ליהנות משירות מהיר ויעיל המגיע עד אליכם ועם זרי פרחים שיפתיעו כל נמען ונמענת.

קטלוג האתר מתעדכן מעת לעת לפי המועדים והחגים, ותוכלו למצוא בו עוד מגוון רעיונות ואפשרויות המתאימות לכל עת ועת.