Site icon מקומונט גבעת שמואל

מחר: תושבי גבעת שמואל למען השבת הבנים מעזה

מזה כשנתיים פועלת עינת כרמל, תושבת גבעת שמואל וחברת מועצת העיר בנושא השבת הבנים מעזה. מחר היא תקים יחד עם פעילים נוספים דוכן בקניון הגבעה – שם הם מקווים ירתמו תושבי נוספים למאבק החשוב.

חברת מועצת העיר עינת כרמל מספרת למקומונט חדשות גבעת שמואל על הפעילות שהביאה אותה להקדיש שעות וימים רבים לטובת נושא השבת הבנים והנעדרים הביתה: “זה התחיל מהכרות אישית עם פרופ’ גולדין, שגרמה לנושא להיות בעל משמעות רבה יותר עבורי, וממשיך עקב ההרגשה הנוראית של אזלת ידה של המדינה בהשבת שני חיילים שנשלחו על ידה לקרב, ולא חזרו, כבר שבע שנים. הרמטכ״ל של צוק איתן, גנץ, היום שר הביטחון וקצין המודיעין של צוק איתן שהינו הרמטכ״ל היום, יצאו למערכה נוספת באותו המקום, כנגד אותו אויב, ולא תכננו כלל להביא את החיילים שהשאירו במערכה”.

לדבריה של עינת, דרישת המשפחות “הומניטרי תמורת הומניטרי”, יכלה לבוא לידי ביטוי עם פרוץ הקורונה ופניית מנהיגי החמאס לישראל לסיוע רפואי, ופעם נוספת עם סיום מבצע “שומר החומות”, שהחזרת החללים יכול היה להיות תנאי להסדרה – אך לצערינו, לא כך קרה. פעם אחר פעם.

עינת כרמל ב”עמדה” הקבועה שלה בימי חמישי, ביציאה מגבעת שמואל. צילום: פרטי

משפחת גולדין ותומכיה נפגשים בעצרת אנדרטת “החץ השחור” מדי יום שישי, כבר כמעט 200 שבועות, ובחודשים האחרונים העצרות פוזרו לעוד מקומות בארץ. באופן טבעי, גם בגבעת שמואל החלה פעילות, בסיוע בני נוער מתנועות הנוער (בשיתוף מחלקת הנוער של העיריה), שתלו שילוט בימי שישי. בימי חמישי עומדת עינת, לעיתים בגפה ולעיתים יחד עם תושבים נוספים, עם דגל ישראל ושלט, המזכיר לנוסעים את החיילים. כאמור, זוהי פעילות המתרחשת בו זמנית בצמתים רבים ברחבי הארץ.

מחר, יום שישי (3.9), יקימו עינת ופעילי המחאה בגבעת שמואל דוכן בקניון הגבעה ובו היא תמכור חולצות וכובעים לתמיכה בפעילות – תושבי גבעת שמואל מוזמנים להגיע, להשתתף בפעילות ולתמוך בכל דרך

.