Site icon מקומונט גבעת שמואל

מטבחים – עיצוב מטבח וסגנונות מטבח. מה עדיף, לשפץ מטבח קיים או לקנות מטבח חדש מעוצב?

ישנם מטבחים המעוצבים היטב ומעוררים השראה. מטבחים אלה מתאפיינים בקווים, עיצוב חלק ונקי והצבע הכללי השולט בהם, הוא לבן בוהק ונמצא על כל ארונות המטבח והאי שבמטבח. זאת מהסיבה שהצבע הבהיר מעניק למטבח מרחב ונותן מראה מרווח וגדול הנותן אווירה של חמימות והרמוניות למטבח. בנוסף, מטבחים אלה מאופיינים בשילוב פרגוד בהיר הנותן עומק של גימור העיצוב.

בניגוד לשיפוץ מקיף למטבח קיים שהוא תהליך רציני ולא פשוט כלל, שעלול לגרום לכאב ראש גדול. כאשר הניסיון הוכיח כי החלפת מטבח לחדש משפר את איכות החיים ומעלה את ערך הבית כולו. כאשר מעצבים מטבח חדש יש סדר וארגון בין האלמנטים הנדרשים, תוך התאמת לוח זמנים, חומרי גלם וסדר. לעומת זאת, כאשר מדובר במטבח קיים הדורש שיפוץ, הרי שהשיפוץ עלול להיות כרוך בהוצאות יקרות מהמתוכנן כמו החלפת כיריים, תנור, מקרר, משטחי עבודה וגם מערכת האינסטלציה והניקוז.

תמונה: יח”צ

אז מהי הדרך הטובה והמומלצת ביותר לשפץ מטבח קיים? פונים לחברת מטבחים אמינה, מתמחה ובעלת ניסיון, וכן מוודאים היטב שמדובר בחברה שתוכל לבצע את כל עבודות הנדרשות לחידוש המטבח תחת קורת גג אחת. כמו כן שחברת המטבחים תוכל גם לטפל ולתקן כל הדורש חידוש וגם הזמנה גדולה מגוונת הכוללת את כל סוגי השיפוץ – חשמל, נגרות, צנרת, אלומיניום ועוד. במקרה כזה הלקוח יכול להיות רגוע שכל העבודה מתבצעת בתיאום עם החברה הלוקחת אחריות על כל העבודות הנדרשות ולוחות הזמנים מופעלים מולו בלבד. חשוב לשים לב, שלפעמים מתעסקים בעבודות של שיפוץ ומעסיקים בעלי מקצוע רבים כמו אינסטלטור, חשמלאי, חברת הובלות. אמנם היתרון הוא שכל בעל מקצוע מוסמך ובעל ידע יותר בתחומו, אך לעתים רב הנזק מהתועלת, שכן רק התיאום של בעלי המקצוע בינם לבין עצמם, טעויות שעלולות להתרחש ואז יכלו בהאשמות הדדיות שאיש לא מוכן לטרוח לקחת אחריות, בלבול או שגיאה- במזיד או בשוגג – בין בעלי המקצוע הרבים והמגוונים. לכן, מומלץ לבדוק מחירים, להקפיד על איכות חומרי הגלם של כל מלאכת שיפוץ המטבח. חברת מטבחים מעסיקה צוות אדריכלים ויועצים מנוסים ומגוונים מכל קשת התחומים שקשורים לכל עבודות שיפוץ המטבח הנדרשות וכך למעשה חוסכת את הכאב ראש ואת הזמן, וכן לוקחת אחריות על גימור המטבח בהתאם לשביעות רצונכם ואף יותר.

מחפשים חברת מטבחים לשיפוץ המטבח או לעיצוב מטבח חדש? מצאתם! התקשרו עוד היום או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!

 

https://kitchen.org.il/