Site icon מקומונט גבעת שמואל

מיזם חברתי קהילתי חדש בגבעת שמואל – “מרכז גבהים”

מדובר ביוזמה עירונית של עיריית גבעת שמואל בשיתוף משרד החינוך, לפיתוח מיזמים חברתיים וקהילתיים בשיתוף תושבים, בעלי עסקים מקומיים ותלמידי התיכונים בעיר.

הבוקר התקיים המפגש הראשון של מיזם “מרכז גבהים” בגבעת שמואל. המיזם אותו מובילה מנהלת אגף החינוך בעיריית גבעת שמואל, הגב’ אתי דהן, נועד לחבר תושבים, בני נוער ועסקים בעיר לשיתופי פעולה חברתיים וזאת בצורת קבוצות חשיבה ופעילות, למעלה מ-30 קבוצות שנפתחו בגבעת שמואל, ומטרתן ליזום, לייעץ, לתכנן ולבצע שלל תוכניות.

במסגרת פעילות “מרכז גבהים” – המרכז שכולו יזמות וחדשנות, יעברו המשתתפים תהליך למידה והכשרה מקצועית לפיתוח מיזמים חברתיים בסימן 17 יעדים שנקבעו באו”ם לשיפור החיים על פני כדור הארץ. במרכז חברים כיום כ-100 תושבים, נותני שירותים. תלמידי תיכון ובעלי עסקים בגבעת שמואל שבמהלך השנה הקרובה יפתחו מיזמים חברתיים לטובת כלל תושבי העיר.

במפגש הראשון של המיזם שהתקיים היום השתתפו ראש העיר יוסי ברודני, סגניו חברי המועצה בני סומך ויעקב ויליאן, נציגי משרד החינוך, תושבי ותלמידי התיכונים בעיר. במפגש הציג ראש העיר ברודני את האתגרים החברתיים, הסביבתיים והקהילתיים היום־יומייים של גבעת שמואל ופנה אליהם על מנת לגבש יחד אתם, פתרונות ויוזמות חדשניות כחלק מקידום אתגרי האו”ם ליצירת קהילה, סביבה ועולם טוב יותר.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “גבעת שמואל, היא עיר מרכז לחינוך ולמצוינות, המדורגת מזה עשור בצמרת הערים המובילות בחינוך בישראל אולם, אולם, יש לזכור כי צמיחתה של מערכת החינוך איכותית, מתקדמת ומובילה, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית ואזרחית למען הקהילה והמדינה. התנדבות ומעורבות חברתית הם דרך – דרך לתרום לקהילה, דרך לגעת בליבם של אנשים, דרך לייצר שינוי ומעבר לכל אלו התנדבות היא דרך חיים. בגבעת שמואל ההתנדבות היא בהחלט דרך חיים של אנשים נפלאים ומיוחדים, הפועלים למען הקהילה ולמען התושבים במהלך השנה כולה. מעשים אלו תרמו ותורמים, לכוחה הפנימי של הקהילה והמדינה, לאחדותה ולערבות הדדית בין כל חלקיה.”

בימים אלו נמשכת ההרשמה למצטרפים חדשים לפעילות. אם גם בכם בוערת התשוקה להשפיע על החברה, להציע פתרונות לאתגרים החשובים אתם מוזמנים להירשם באתר המיזם: https://edugshmuel.wixsite.com/my-site