Site icon מקומונט גבעת שמואל

מילוי קמטים בצפון – מומלץ

(צילום: pixabay)

מצד אחד, כולנו רוצים להיראות בריאים, יפים, צעירים ורעננים. מצד שני, הזמן עושה את שלו ועל הפנים מופיעים קמטים קטנים וגדולים באזורים שונים. אכן, לעיתים נדמה שהמתקפה בעיצומה כשמדי שבוע אנו מגלים עוד קמט באזור המצח, בין הגבות, בצידי השפתיים, מעל לפה, בלחיים בסנטר ועוד. הבשורות הטובות הן שישנן גם לא מעט אפשרויות להילחם בתופעה ולהחזיר את המראה שאנו כה אוהבים, למשל על ידי מילוי קמטים בצפון ובמקומות אחרים בארץ. מדובר בשיטה חדשה יחסית בה משתמשים במספר גדול של חומרים ייעודיים, וזאת בניגוד לפעולות כירורגיות מורכבות וכואבות או פילינג שמשיג תוצאות מוגבלות וקצרות יחסית.

לכמה זמן משפיע המילוי

ראשית, אם אינכם בקיאים בתחום חשוב שתדעו כי מילוי קמטים אינו משיג תוצאות לצמיתות, שאם לא כן – היינו רק צריכים לקפוץ פעם אחת למרפאה ולהישאר צעירים לנצח. המציאות כמובן מורכבת יותר והתוצאות זמניות, גם אם לטווחים ארוכים יחסית. הן תלויות בין היתר במצב הנוכחי של הפנים, בנטיות גנטיות, במצב הרפואי הכללי, בהרגלי חיים כמו עישון וצריכת אלכוהול, בחומרים שבהם משתמשים לצורך המילוי, וגם ביכולותיו וניסיונו של הרופא המטפל. בעיקרון, החומר שעומד בבסיס הטיפול מכונה חומצה היאלורנית שממנה מפיקים תוצרים רבים ושונים. ניתן להשתמש בהם לצורך השגת תוצאות זמניות שנעות בין מספר חודשים לשנה, ויתרונם טמון בהיותם בטוחים לחלוטין ובספיגה מלאה לרקמות הגוף. זהו מילוי הקמטים הנפוץ שאליו מרבית האנשים מתכוונים, שעלותו אינה גבוהה במיוחד עקב פשטותו, כאשר המחיר תלוי בין היתר בחומרים, ברופא עצמו, בתקציב של המטופל וכדומה. יחד עם זאת, קיימים גם מילויים לצמיתות או לפחות לטווחים ארוכים מאוד, הנחשבים לקטגוריה אחרת. כאן כבר מדובר בהתערבויות מורכבות יותר, יקרות יותר וגם בעלות סיכונים לא מבוטלים, שאינן מתאימות לכל סוגי הקמטים ואזורי הפנים.

אצל מי מבצעים מילוי קמטים בצפון

מילוי קמטים בצפון מומלץ לבצע אצל רופאים מומחים, שעברו הסמכה ולימודים במוסד אקדמי מוכר. דוגמא נאה לכך מהווה ד”ר דורינה קלש, מומחית באסטטיקה רפואית של הפנים שהינה גם רופאת עיניים מומחית ומנתחת. בקליניקה שברמת ישי מבצעת ד”ר דורינה קלש שורה ארוכה של טיפולים אסטטיים, ובהם גם הזרקות בוטוקס ומילוי קמטים. מידע נוסף עליה ניתן לקרוא בקישור לעיל.

בחסות שאל את הרופא.