Site icon מקומונט גבעת שמואל

מיני זאפה אחת לחודש בגבעת שמואל: הפעם היתה זו קורין אלאל

ביום רביעי האחרון בית העם המחודש בגבעה הפך לפאב עם שולחנות עגולים, בירות, בייגלה וזיתים כיאה לאווירה, המון חבר’ה עם מצב רוח טוב וכוכבת אחת עם גיטרה עמדה על הבמה והביאה הרבה נוסטלגיה ושירים שכולנו אוהבים.

לפני כשנתיים נפתח בגבעה אולם תרבות ומאז תושבי גבעת שמואל כבר לא צריכים להניע את הרכב ולעמוד בפקקים כדי לצפות בהצגה של הבימה או הקאמרי. היום, שנתיים אחרי שהאולם כבר פועל מידי יום עם הצגות משובחות לילדים ולמבוגרים, כשפוקדים אותו מידי יום טובי השחקנים, הסטנדפיסטים, מוזיקאים וזמרים – הכינו במחלקת התרבות שבמתנ”ס תכנית לצעירים שבחבורה.

הספתח היה ביום רביעי האחרון עם זמרת הרוק קורין אלאל שמילאה את בית העם המחודש באנשים מגוונים מכל קצוות הקשת שישבו סביב שולחנות עגולים שתו בירה ושרו יחד איתה את “חזקה מהרוח”, “זן נדיר”, “שיר לשירה” ועוד.

קורין אלאל בגבעה. צילום: יחצ

“בנינו תכנית שתמשוך את הקהל הצעיר יותר של בני ה-30-50 עם קונספט מתאים שהם אוהבים, היה ערב מוצלח והחבר’ה הצביעו ברגליים, נכונים עוד ערבים נוספים ובהחלט יש למה לצפות”, אומרת מירי אסנר, מנהלת התרבות בעיר.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

אחת לחודש, כך על פי התכנון, יתקיימו בבית העם המחודש ערבים עם מוזיקה טובה, אומנים מהשורה הראשונה ומשקה של בירה. כשהכרטיס כולל הופעה ומשקה ראשון. במתנ”ס יעניינו את החבר’ה הצעירים גם בהרצאות מרתקות שמעניינות בדיוק את טווח הגילאים הללו 30-50 כשהמפגש הראשון יהיה עם הסופרת ענת לב אדלר, שכתבה את הספר “כותבת ומוחקת אהבה”, שמדבר בדיוק לבני הגילאים הללו. אדלר מופיעה ברחבי הארץ בהרצאה מרתקת על הספר שכתבה ומשבר גיל ה-40 שמוצג בו. במתנ”ס מעדכנים כי הפרסום בקושי החל והביקוש גדול ומספר המקומות מוגבל.