Site icon מקומונט גבעת שמואל

מיתוג עסקים בגוש דן

צילום: עמיעד טאוב)

בלי לפתוח טלוויזיה, בלי לכוון את הרדיו על הפרסומות ובלי לפתוח את האינטרנט או לעלעל בעמודי המגזין. על ידי שלטים גדולים וקטנים, שמפוזרים על בנייני משרדים, בצמתים, בנקודות מפתח בעיר, על קירות בניינים ובכל מקום בעצם, אנחנו חשופים לחברות שהופכות להיות מוכרות לנו ואנחנו יכולים לזהות אותן. לזה קוראים מיתוג.

בית ספר למיתוג

אזור גוש דן הוא למעשה מרכז העסקים הגדול ביותר בישראל. מחברות טכנולוגיה דרך מוסדות פיננסים ועד לחברות מדיה ומשרדי של בעלי מקצוע מכל הסוגים והמינים, זה המקום להיות בו. טיול באזורי העסקים של אזור גוש דן מוכיח לנו עד כמה חשוב למתג את העסק בצורה הנכונה.

משלטים גדולים שתלויים על חוצות העיר ועד שילוט למשרד שמייצג את החברה בצורה הכי מדויקת שיש, אנחנו רואים באזור הכל מכל. במקום שהוא מעצמה לעסקים, צריך להתחרות, לבלוט בשטח ולהיות נוכח. את זאת אנחנו משיגים דרך מיתוג איכותי, שגורם ללקוחות שלנו לזהות אותנו מרחוק ולדעת איפה אנחנו נמצאים.

אם תחלפו באמצע היום באזור הבורסה ברמת גן למשל, יהיו בניינים שתוכלו להבין באופן מובהק איזו חברה נמצאת בהם, בזכות שלטים ממותגים שמזוהים עם החברה.

מיתוג בחוץ ומיתוג בפנים

חברות בגוש דן ולמעשה בכל רחבי הארץ יודעות כיום עד כמה חשוב לשמור על מיתוג קבוע ובולט לעין. הן עושות זאת לא רק מחוץ למשרד, על שלטי החוצות ובמקומות שונים ברחבי העיר, אלא גם בתוך המשרד עצמו.

אם פעם היינו יכולים לתאר את עיצוב המשרד בצורה שהייתה נכונה ללא מעט משרדים בעיר, היום באמצעות שילוט למשרד ועיצוב פנים ממותג אנחנו יוצרים בכל משרד משהו משלו, שמדגיש את האופי של החברה, הערכים שלה ומה שהיא רוצה להציע ללקוחות שלה.

באמצעות בחירת הצבעים הנכונים, הלוגו הנכון, הדפסה מדויקת ואיכותית על שלטים ועל מוצרי פרסום אחרים, אנחנו יוצרים אצל כל אחד שפוגש אותנו, בתוך המשרד או מחוצה לו, תחושה שהוא מכיר את העסק שלנו.

זירה תחרותית שבה חייבים לבלוט

אזור גוש דן הוא ללא ספק המקום להיות בו אם יש לכם חברה גדולה או עסק בצמיחה. זה מקום עתיר בלקוחות פוטנציאליים ואזור שאליו מגיעים מדי יום מאות אלפי אנשים מכל רחבי הארץ.

על ידי מיתוג מדויק ניתן להתחרות בתוך השוק הגדול והעמוס הזה של חברות ובעלי עסקים שמציעים כאן את השירות או המוצר שלהם. מיתוג שמדגיש את ערכי העסק והופך אותו למזוהה, יצליח להבליט את העסק שלך, גם באזור תחרותי כל כך.