Site icon מקומונט גבעת שמואל

מי הוא עורך דין מקרקעין מומלץ ומתי כדאי להשתמש בשירותיו?

עורך דין מקרקעין מומלץ מסייע לרוכשי ומוכרי נכסים בניווט עסקאות נדל”ן, ומבטיח שעסקאות אלו עומדות בדרישות החוק. עורך דין מקרקעין חייב להיות בעל ניסיון מתקדם בדיני חוזים, אבל זה לא מזכה אותם לפעול כסוכן נדל”ן. עורך דין מקרקעין הוא בעל רישיון עריכת דין ומתמחה בעסקאות מקרקעין. עורך דין מקרקעין מומלץ מכיר את כל ההיבטים של תהליך רכישת הדירה ויכול לייצג קונים, מוכרים או מלווים. חלק מהאנשים שוכרים עורך דין בשלב מוקדם של התהליך, לטיפול בעניינים כמו בדיקת חוזה התיווך עם סוכן נדל”ן, בעוד שאחרים ממתינים עד לעריכת חוזה הרכישה, או עד לסגירת העסקה בפועל.

קרדיט Freepik.com

נסיבות לשכירת עורך דין מקרקעין מומלץ

חלק מהמוכרים רואים בעורכי דין מקרקעין הכרחיים. אחרי הכל, עם כל כך הרבה כסף על הקן והר של ניירת, הדרכה משפטית יכולה לעזור לבלום בעיות פוטנציאליות לאורך התהליך. גם אם המדינה לא מחייבת אותכם לשכור עורך דין מקרקעין מומלץ, יש כמה נסיבות מיוחדות שבהן כן מומלץ להשתמש באחד.

כיצד למצוא עורך דין מקרקעין מומלץ ומתאים?

כמו כל חיפוש אחר מומחה מומלץ, זו היא עבודת חקר לכל דבר. להלן מספר דרכים נפוצות שבהן מוכרים מוצאים את עורך הדין הטוב ביותר בתחום:

ההחלטה לשכור עורך דין מקרקעין מומלץ תלויה לרוב בהעדפה האישית שלכם וביכולת הכלכלית. אך תהיו בטוחים, אם יש לידכם צוות מקצועי של לשכת עורכי דין ‘אחיה’ – זה יהפוך את חווית רכישת הדירה לחלקה ומבטיחה יותר, במיוחד עבור רוכש דירה בפעם הראשונה.