Site icon מקומונט גבעת שמואל

מי הקיבוצניק שפצח במחרוזת שירי קרליבך בגבעה?

השבוע הופיע באולם התרבות בגבעת שמואל הזמר והמלחין הותיק חנן יובל והפציע כשסחף אחריו את הקהל הרב למחרוזת מיוחדת ומגוונת שלא ציפו לה. חבר מועצת העיר והממונה על התרבות היהודית, אורי וייס: “שיריו ולחניו של חנן מלווים אותנו מילדותנו”

חנן יובל הופיע השבוע באולם התרבות של גבעת שמואל והלהיב את הקהל באישיותו החמה והכובשת. המופע – מסע מוזיקלי ישראלי ל-70 שנה למדינה, התקיים ביוזמת המחלקה לתרבות יהודית במתנ”ס והצליח לאגד סביבו קהל רב מגבעת שמואל וסביבותיה.

הקהל עטף אותו באהבה, שר יחד איתו את מילות השירים, והתרפק על שילוב שירי הנוסטלגיה האהובים: שהשמש תעבור עלי, ואם השיר הזה נשמע לכם מוכר, אני וסימון, ליל חנייה, אתם זוכרים את השירים, ועוד. חנן, בדרכו המיוחדת שילב בהופעה ניגונים ושירים מסידור התפילה היהודי: פתח לנו שער, אדרבא, שיר למעלות ועוד.

חנן יובל. באדיבות: שירה בלייך

את ההדרן הכפול שמר חנן לשילוב מקסים של השיר “הלילה הוא שירים” ולאחריו ביקש מהקהל לקום על רגליו והחל במחרוזת שירי ר’ שלמה קרליבך. שיריו וסיפוריו הצליחו לגעת בנשמה, ובשורשים המשותפים של כולנו. הופעה מענגת וקסומה!

חבר מועצת העיר והממונה על התרבות היהודית, אורי וייס: “זכות גדולה נפלה בחלקנו להביא להיכל התרבות שלנו אמן ברמה מוזיקלית ואנושית כמו חנן ששיריו ולחניו מלווים את אותנו מילדותנו. התרגשנו לשמוע אותו בין השירים מספר על הדרך המשותפת שעשה עם חבריו למוזיקה אהוד מנור, עוזי חיטמן, בני אמדורסקי ועל ההרכבים המוזקליים בהם היה שותף”. 

כיבדה בנוכחותה את האירוע גב’ נורית ברנד, מפקחת אזור ת”א מרכז באגף הארצי לתרבות יהודית במשרד החינוך.