Site icon מקומונט גבעת שמואל

מי השחית את שלטי הבחירות של המועמדים לראשות העיר?

אתמול בשעות הצהריים פרסם מטה המועמדת רונית לב כי מישהו השחית מספר שלטים במטה הבחירות שלהם. שעות אח”כ פרסם גם ראש העיר יוסי ברודני תמונה בה נראה שלט קרוע ואף ציין כי המשחית נתפס והוא משתייך כפעיל באחד המטות המתמודדים מולו. ריח (רע) של בחירות באוויר.

אם חשבנו עד עתה שמערכת הבחירות בגבעת שמואל תישאר מנומנמת עד יומה האחרון ותתמקד בעיקר בפרגונים וחיבוקים בין המתמודדים ופחות בריבים מוחצנים, נראה שאתמול נחצה קו אדום כאשר במטות שני המועמדים המרכזיים לראשות העיר דיווחו על ונדליזם כנגד שלטי הבחירות של המועמדים שלהם.

זה התחיל במטה הבחירות של רונית לב, אשר דיווחו כי על גבי תמונות המועמדת בכניסה למטה הבחירות רוסס גרפיטי והושחרו פניה. במקרה זה, כך דווח, הוגשה תלונה למשטרה ועתה נותר להמתין ולראות מי הגורם העומד מאוחרי הנזק.

צילום: מתוך הפייסבוק

יש לציין, כי בעבר כבר נודעו השחרות מעין אלו של פרצופיהן של נשים דווקא מכיוונם בני נוער חרדים מבני ברק השכנה וייתכן מאוד שגם אקט זה נעשה ללא קשר ישיר לבחירות ולמועמדת – אך כפי שציינו, נמתין לתוצאות בדיקת המשטרה, ונעדכן.

בשעות הערב, היה זה ראש העיר יוסי ברודני עצמו שהעלה פוסט בעמוד הפייסבוק האישי שלו בו דיווח כי יממה בלבד לאחר שהחלו במבצע שילוט רחב בעיר, אשר את אותותיו כבר ניתן לראות בשכונות רבות, כבר נתפס בשעת מעשה פעיל של אחד המטות המתחרים כאשר הוא משחית בסכין את השלטים שתלו שעות בודדות קודם.

בכותרת הפוסט כתב ברודני “לנצח ולהישאר בן אדם” כשבגוף הפוסט הסביר שעל אף שאותו פעיל נתפס בשעת מעשה וזהותו ידועה, הוחלט שלא להגיש כנגדו תלונה במשטרה על מנת שלא לפגוע בו באופן קיצוני ותוך כדי כך לגרור את כל המערכת הפוליטית בעיר למלחמה מיותרת, “שאינה מתאימה לעיר שלנו”, כדבריו.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ראש העיר יוסי ברודני