Site icon מקומונט גבעת שמואל

מי מסתתר מאחורי המסיכה? פורים שמח במיוחד בגבעת שמואל

השנה סידר לנו לוח השנה העברי סוף שבוע פורימי ארוך במיוחד כשכבר ביום שלישי החלו החגיגות בבתי הספר וגני הילדים. דפי הפייסבוק של כולנו מלאים בילדים מחופשים, ואנשי קהילה ובני נוער יצאו לעשות מעשי חסד ולהתנדב בבתי חולים, וכמובן תחרות התחפושות השנתית של עיריית גבעת שמואל. יצאנו לשטח, שוחחנו עם החוגגים והבאנו לכם קצת רשמים חדשים.

חג פורים הוא חג של תחפושות, משלוחי מנות ושמחה מרובה. השנה, נחגוג בסוף שבוע ארוך במיוחד ומלא פעילויות. את החג החלו הילדים לחגוג בבתי הספר כבר ביום שלישי, מאות ילדים הגיעו לבתי הספר בגבעה מחופשים למגוון תחפושות מיוחדות ואפילו ראש העיר הגיע אל הגנים מחופש וחגג עם הילדים.

לכבוד חג הפורים פנתה כתבת מקומונט גבעת שמואל אל מספר דמויות מוכרות בעיר על מנת “להסיר” מהם את מסכות היום יום ולהיפגש עם הילדים הצעירים שהם היו לפני שנים, לחלוק איתנו זכרונות עבר ולבדוק איזה תחפושת אהובה עליהם במיוחד.

יוסי ברודני

יוסי ברודני חוגג פורים בבתי הספר והגנים בגבעת שמואל. תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

מי אני? יוסי ברודני, נשוי לעינת ואבא לעמרי, רוני, נעמה וענבל. ראש עיריית גבעת-שמואל.

התחפושת שהכי אהבתי בילדותי? זכורות לי  לא מעט תחפושות אבל וודאי העיקרית ביניהן הייתה בכיתה ג’ כשכבר אז הייתי גבוה והתחפשתי לכוכב של אותם הזמנים – שחקן הכדורסל אולסי פרי. צבעו לי את הפנים , הידיים והרגליים, לבשתי חולצה צהובה של מכבי ת”א  עם המספר 8 כמובן ( מספרו של אולסי פרי). עליתי לבמת ביה”ס עם כדורסל ביד שאותו כדררתי ואמרתי את המשפט היחיד שידעתי אז באנגלית-” I PLAY BALL”.

משלוח מנות מושלם בעיניי? משלוח המנות שמכינים ילדיי לאשתי עינת ולי שתמיד מצורפת אליו ברכה אישית ומרגשת.

סעודת פורים – עם מי תשב למשתה וכמה תשתה? השנה אחגוג את סעודת פורים עם משפחתה של עינת אשתי כאן בגבעה. נהיה למעלה מ  30 איש. מי שמכיר אותי יודע שאני לא שותה אלכוהול בכלל. מקסימום אני שותה מיץ ענבים עם הילדים.

איזו דמות במגילה הכי מרתקת בעיניך ולמה? מרדכי היהודי. הוא היה מנהיג יהודי רצוי לרוב אחיו, שמר על עקרונותיו ועל העם היהודי גם בתקופות קשות והיווה  לכל היהודים בתקופה ההיא.

אלעד אבידן

שוטרי הקהילה ומתנדבים בבית החולים תל השומר. תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל.

מי אני? אלעד אבידן, שוטר קהילתי בגבעת שמואל, יחד עם יורם ישורון אנחנו משמשים כשטורים הקהילתיים של הגבעה, בתפקידנו אנחנו מחברים את המשטרה לקהילה, לטוב ולרע. הפעילות הקהילתית שאנחנו עושים מתבטאת בפעילויות שונות לטובת התושבים כמו למשל פעילות לכבוד החג שהתקיימה השבוע בבית החולים תל השומר, אל בית החולים הגיעו קבוצה של מתנדבי המשמר האזרחי בגבעת שמואל, מתנדבי משמר השכונה, הרב של חב”ד בגבעת שמואל ועובדי העירייה, אל המחלקה האונקולוגית לחלק משלוחי מנות ולשמח את המאושפזים ובני משפחותיהם.

משלוח מנות מושלם בעיני? משלוח מנות שעשוי כולו מפירות הארץ.

התחפושת שהכי אהבתי בילדותי? בילדותי אהבתי להתחפש לחובש, אהבתי את הרעיון של העזרה לזולת ולקהילה, וכמובן שהעובדה שכבר בתור ילד החשיבה הייתה על הסביבה יש לכך השפעה על עבודתי כיום, כשוטר קהילתי.

סעודת פורים, עם מי תשב למשתה ומה תשתה? השנה בפורים אשב לסעודת פורים עם משפחתי וחבריי, אך אלכוהול אני לא נוהג לשתות.

איזו דמות במגילה הכי מרתקת בעיניך ולמה? מרדכי היהודי. מרדכי היה איש צללים: פעם הוא גלוי, פעם הוא עושה בצורה נסתרת, הוא בעצם מנצח על התזמורת מאחורי הקלעים.

 

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

עיריית רמת-גן לבג”צ: תקלות חמורות בעבודת הוועדה שדנה בבקשת גבעת שמואל להעביר את אוניברסיטת בר אילן לשטחה

מקומונט גבעת שמואל במשאל קניות בקניון עופר הגבעה

תלמידיו של הרב איתמר בן גל ז”ל מישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ביקרו בבית הנשיא