Site icon מקומונט גבעת שמואל

מי משחית את שלטי החוצות בגבעה?

במהלך סוף השבוע האחרון נפרצו תחנות האוטובוס בגבעת שמואל ושלטי אירועי הקיץ 2008 בגבעת שמואל שנתלו שם מבעוד מועד נגנבו מתוכן, להערכת אנשי העירייה השלטים נגנבו והושחתו בגלל דמותה של השחקנית והפרזנטורית עינת שושני שנבחרה לקדם את הקמפיין ואשר מופיעה בדמותה של "דינה דין דן דון" במהלך אירועי הקיץ . יצויין כי שבוע לפני כן רוססו כל השלטים ( שילוט חוצות – שלטי טלוויזיה ושלטים בתחנות האוטובוס הפזורים בכל שטחי הרשות ) של אירועי הקיץ בגבעת שמואל

זמיר בן ארי ראש העיר: "אני מגנה בכל פה כל את תופעת הונדאל יזם של ההשחתה הפושעת בשלטי אירועי הקיץ של גבעת שמואל, אירועים שבאים לשרת את התושבים עצמם. העירייה בשיתוף המשטרה ומחלקת הפיקוח תציב מארבים ומצלמות על מנת ללכוד את העברינים . מעשים מסוג זה אין להם מקום בגבעת שמואל !!!

מהשחקנית עינת שושני נמסר בתגובה: אני פשוט המומה. בחרתי להופיע בגבעת שמואל כי ראיתי שהמקום מלא בילדים חמודים ואני חייבת לומר שבעירייה באמת משקיעים מחשבה בתכנים של אירועי הקיץ. המודעות שבהם אני מופיעה אינם פרובוקטיביות, אני מצולמת בדמותה של דינה דין דן דון מתוך הצגה שתעלה בקרוב על במות בכל הארץ ובתור דינה אני אנחה כמעט את כל אירועי הקיץ תוך שיתוף עם בנות הג'אז ומתן הזדמנות שווה להשתתפות כל הילדים. אני באמת מצטערת שישנם גורמים המעוניינים להשבית את שמחת הקיץ בגבעת שמואל. אני מבטיחה שלמרות היחס המשפיל של אותם אנשים שכנראה נשים אמניות עושות להם רע, אני אעשה הכל שכולם ייהנו.