Site icon מקומונט גבעת שמואל

“מי שאוהב לא עוזב”; מתקפה חריפה על סדר העדיפויות של ראש העיר

השבוע יגיע לשיאו מסע הבחירות לכנסת של ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני. על אף שהוא אינו צפוי לעבור את אחוז החסימה ולהיבחר, יש מי שרואים בניסיון ההתמודדות “יריקה בפרצופם של תושבי העיר”.

עשרות שלטים כיסו את לוחות המודעות ברחבי גבעת שמואל בשבת האחרונה ובהם ביקורת על החלטתו של ראש העיר יוסי ברודני להתמודד לכנסת, בעודו מכהן בראשות העירייה ומקבל משכורת מלאה מהציבור.

צילום: התקבל במייל האדום, לפי סעיך 27 א’ לחוק זכויות יוצרים
צילום: התקבל במייל האדום, לפי סעיך 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

בשלטי החוצות שעוצבו כמודעת דרושים נכתב כי ל”גבעת שמואל דרוש ראש עיר במשרה מלאה. דרישות התפקיד: מסירות לתושבים, זמינות מלאה ונאמנות לתפקיד”, וזאת כרמיזה להתעסקותו של ברודני בריצה לכנסת במהלך שלושת החודשים האחרונים והקדשת עיקר תשומת הלב שלו לכך, במקום לתפקידו בהובלת פעילות העירייה ועובדיה.

מי שמוביל את הביקורת בנושא כבר מאז הכרזת ההתמודדות הוא יו”ר האופוזיציה גל לנצ’נר שפוסט דומה שלו ובו הוא מעביר ביקורת על קביעת סדר העדיפויות של ראש העיר זכה לשיתופים רבים ברשתות החברתיות, בין היתר על ידי כתב ערוץ 7 דביר עמר, הכתבת הפוליטית של מקור ראשון עטרה גרמן ועוד.

המחאה זכתה לסיקור גם מחוץ לגבולות הגבעה. צילום מסך.

 

ישיבת מועצת העיר, ברביעי האחרון.

בישיבת מועצת העיר שנערכה ביום רביעי האחרון אף הפתיע לנצ’נר כשהציב לוח עם הכיתוב “מי שאוהב, לא עוזב את גבעת שמואל” במקומו של ראש העיר ואף הציע לחברי המועצה שנכחו במקום להצטלם בעצמם עם השלט החיובי, ובכך לשדר נאמנות לתפקידם ולשולחיהם – תושבי גבעת שמואל.