Site icon מקומונט גבעת שמואל

מכונות ברד – הקיץ הזה יהיה טעים וקר

Fresh made Vanilla MilkShake with waffles on white rustic wooden background

מכונות ברד – הקיץ הזה יהיה טעים וקר

בקיץ כולם מחפשים מזונות קרים וקלים לאכול. כולם צמאים ורוצים משהו קר להצטנן אתו מעט. כך גם בקיץ הילדים נמצאים בחופשה וכל הזמן מבקשים חטיף. מכונת ברד תיתן מענה מצוין לשני עניינים אלה. מכונת ברד לוקחת קרח וגורסת אותו לברד. לקרח מוסיפים סירופים נפלאים והתוצאה קרירה, טעימה ומפנקת. מתקבל משקה עם קרח גרוס. שמאוד טעים וכיף לשתות. הילדים שמחפשים ממתקים יכולים לאכול מהברד ולהנות ממנו בלי לקרוא לכם. לכן הרבה אנשים מחפשים גם מכונות ברד להשכרה וגם מכונות ברד למכירה

מאכל בריא שגם יכול להיות דיאטטי

הברד הוא בריא יחסית  יש בו פחות קלוריות מגלידה ושוקולד יש בו הרבה נוזלים הוא קר והוא מרווה מאוד.  כאשר שותים מהברד הקר טמפרטורת הגוף יורדת ומרגישים שפחות חם בקיץ. אם אתם מכינים ברד למבוגרים תוכלו להמתיק אותו בתרכיז דיאט ללא סוכר. עם ממתיקים נטולי קלוריות. מחקרים הראו שברד מרווה יותר ממים. כי הוא מקרר טוב את הגוף. ולכן מרווה טוב את הגוף. אפשר לעשות טעמים רבים של ברד אפשר לקנות תרכיזי מיץ. או אפילו להשתמש במיצים סחוטים כדי שהברד יהיה טעים יותר.  אם הברד מבוסס על מיץ טבעי הוא עשוי ללא סוכר הוא יכול להתאים למי שעושה דיאטה. 

כמה ברד מותר לשתות ביום?

אין כמעט הגבלה לכמות ברד שאפשר לשתות ביום. אבל מומלץ לשתות ביום עד שמונה כוסות של ברד. כי כוס ברד היא כמו כוס מים. עדיף לצמצם את כמות הסוכר בברד או לשתות ברד שנעשה מתרכיז ללא סוכר. ברד למעשה כמו קרטיב מבחינת הערך התזונתי הוא עשוי מקרח גרוס והעובדה שהקרח גרוס נותנת תחושה רבה יותר של רוויה מאשר קרטיב. וכמובן הרבה יותר זול להכין ברד לבד מאשר לקנות ארטיקים וקרטיבים בחנויות. מבקבוק תרכיז אחד ניתן להכין חמישה ליטר ברד שמכילים כמות נוזלים נדרשת ליומיים לאשה. יש ילדים וגם אנשים ששוכחים לשתות. הם מתייבשים וסובלים מכאבי ראש. הברד הוא פתרון טוב לכך. הברד נותן מענה מצוין לנוזלים במיוחד לילדים שלא אוהבים לשתות מים.

מקומנט גבעת שמואל – המקום הכי חם ברשת