Site icon מקומונט גבעת שמואל

מכונת הכביסה התקלקלה? קבלו 6 טיפים לבחירת טכנאי

לכל מכשירי החשמל, ובכלל זה גם למכונת הכביסה, יש נטייה להתקלקל דווקא ברגע הכי פחות מתאים. החייל חזר מהצבא עם קיטבג מלא בגדים ומצעים שצריך לכבס ולייבש במהלך סוף השבוע, הילדים נזכרו בשנייה האחרונה שמחר יש טכס בבית הספר וכל החולצות הלבנות נמצאות בסל הכביסה, לבשנו לעבודה היום את זוג התחתונים האחרון ואנו ניגשים במרץ להפעיל את המכונה, אבל בדיוק אז היא מחליטה לשבוק חיים.

בלית ברירה אנו נאלצים לחפש טכנאי מכונות כביסה, שבנוסף לסכום לא מבוטל שנשלם לו, מעטים מאתנו יכולים לדעת עד כמה אמין ומקצועי הוא יהיה.

החיפוש אחר הטכנאי האולטימטיבי, לא משנה אם הוא מתל אביב, ירושלים או באר שבע, מתחיל עם “חוכמת ההמונים” – אנו פונים לקבל המלצות מחברים, מכרים וסתם אנשים שחברים איתנו בכל מיני קבוצות שונות ומשונות בוואטסאפ. אבל איך באמת נדע, מבין שלל המודעות והטלפונים, כיצד למצוא את טכנאי מכונות הכביסה הנכון, האמין והמתאים לנו ביותר? כיצד נזהה שאיש המקצוע שהזמנו לביתנו הוא אכן מקצועי ואמין ויעניק לנו את השירות הטוב ביותר ושגם לא יעשוק אותנו במחיר?

הנה כמה דגשים וטיפים לבחירת טכנאי מכונות כביסה :

  1. סרן שמועתי

במקרה כזה, בו מכונת הכביסה שלכם התקלקלה, המלצות של חברים קרובים ואנשים שאתם סומכים עליהם, יכולות בהחלט להיות לעזר בבחירת איש מקצוע אמין ותואם את ציפיותיכם. באופן דומה ניתן לבדוק המלצות באתרים ייעודיים כגון פורטלים של בעלי מקצוע, בהם אנשים מדרגים את השירות שניתן להם על ידי אנשי מקצוע בתחומים שונים. ברוב הפורטלים ניתן גם למצוא מחירון שיכול לעזור לכם להשוות מחירים ולבדוק את הצעות המחיר שקיבלתם.

בין אם אתם מסתמכים על חברים או על רשתות חברתיות ואינטרנט, נסו להתמקד בטכנאי מכונות כביסה הנותן שירות באזור המגורים שלכם, כך שאם אתם מתגוררים בבאר שבע לדוגמא, חפשו טכנאי משם. נסו גם לאסוף המלצות רלוונטיות לסוג המכונה שלכם או לאופי התקלה. כך תוכלו לחסוך גם זמן וגם כסף.

 

  1. תעודת הסמכה

בדקו האם לטכנאי שהזמנתם יש תעודת מקצוע מוכרת. אל תתביישו לשאול את הטכנאי על הסמכתו המקצועית. חשוב להבין כי טכנאי מקצועי למד את המקצוע באופן מסודר וצבר ניסיון, ואילו טכנאי ללא ידע נכון יכול להזיק למכונת הכביסה יותר מאשר להועיל, ולעיתים אף להשבית אותה לגמרי.

מכונת כביסה. באדיבות: Pixabay
  1. ניסיון

טכנאי מכונות כביסה מיומן, כזה שנמצא שנים רבות בשוק, מכיר את מרבית התקלות והבעיות וקשה מאוד להפתיע אותו. ייתכן גם שהטכנאי יתשאל אתכם טלפונית על מהות התקלה. זהו סימן מבשר טובות, כיוון שכך הוא יוכל ברוב המקרים לאתר את הבעיה בקלות ולהבטיח לכם פתרון יעיל ומהיר. אם הטכנאי שהזמנתם לוקח את הזמן ומתקשה לטפל בתקלה, ייתכן שנפלתם על בעל מקצוע לא מנוסה.

 

  1. עלות

אם הטכנאי מציע לכם בדיקה במחיר שנשמע לכם זול או אפילו בחינם, כנראה שנתקלתם בטכנאי לא מקצועי. עבודה זולה עלולה לגרום למכונת הכביסה שלכם נזקים, ולכם עוגמת נפש. טכנאי מכונות כביסה מקצועי ואמין ייקח כסף על כל שעת עבודה שלו, אך יחד עם זאת, יציע לכם שירות במחירים סבירים. ברוב המקרים הוא באמת יעשה את עבודתו בצורה יסודית וטובה.
בהקשר למחיר, שימו לב כי לעיתים רכישת מכונת כביסה חדשה משתלמת יותר מהזמנת טכנאי. זה תלוי כמובן באופי התקלה ובמחירים אותם גובה הטכנאי, לכן כדאי במקרה זה לבצע סקר שוק.

 

  1. נגישות וזמינות

לפני שאתם סוגרים עם טכנאי, בררו האם הוא זמין ונגיש עבורכם כך שיוכל גם להגיע אליכם לבדיקה ולתיקון, אך שיהיה גם זמין לחזור אליכם במהירות במידת הצורך.

 

  1. אינטואיציה

גם תחושת הבטן והאינסטינקטים שלכם הם פרמטרים חשובים שיש לקחת אותם בחשבון. אם אתם יכולים והזמן מאפשר לכם, נסו לתאם הגעה של הטכנאי אליכם הביתה. כך תוכלו להתרשם ממנו בהתאם לאופי השיחה, סבלנותו ואדיבותו. זכרו שלפעמים עדיף לשלם קצת יותר, לקבל שירות עם חיוך ולחסוך זמן וכאב ראש, מאשר להתמודד עם איש מקצוע מנוכר.

טכנאי שעומד בפרמטרים אלו, יכול להשרות עליכם בטחון וסבירות גבוהה שעבודתו תבוצע נאמנה, באופן כזה שמכונת הכביסה שלכם תוכל לעבוד עוד מספר שנים לא מועט. אל תתפשרו על טכנאי שנראה לכם לא מקצועי או יקר מדי. היצע טכנאי מכונות הכביסה גדול מאוד, ובוודאי שתוכלו למצוא טכנאי אחר לשביעות רצונכם.