Site icon מקומונט גבעת שמואל

מכירת זהב ישן במזומן בכל עת

כשאנשים זקוקים לכסף הם נזכרים בזהב הישן המעלה אבק בביתם וחושבים על אופציה של מכירתו לצורך קבלת תמורה הולמת.

מכירת זהב ישן במזומן

מי שמעוניין למכור פריטים כמו שרשראות ישנות ואף קרועות, עגילים, תליונים ישנים, טבעות שכבר אינן בשימוש, צמידי זהב ועוד, יכולים להגיע בתיאום מוקדם לבית עסק העוסק במכירת זהב ישן במזומן ולבצע את העסקה הרצויה.

מעריכי השווי של החברה האמינה והמנוסה, בודקים כל פריט המוצע להם ומסווגים אותו באופן מיומן על פי רמת הטוהר שלו (קראט) , האותנטיות שלו, עיצובו היוצא דופן, חותמת מכון התקנים, איכות היציקה ופרמטרים נוספים.

מכירת זהב ישן במזומן? זה קל. צילום: חופשי

על פי כל הנקודות הללו מעניקים ללקוח הצעת מחיר למכירת זהב ישן במזומן. מדובר בעסקאות הוגנות המאפשרות לכל לקוח להיפטר מפריטים ישנים שאין בהם שימוש אך למעשה הם שווים סכומים לא מבוטלים, כל אחד יכול להיפטר מהפריטים הלא נחוצים הללו ולקבל את שווים במזומן במקום. הכסף המזומן תמיד יוכל לסייע בידי הלקוחות לביצוע רכישות או תשלומים הנחוצים להם כך שזה פתרון מבורך.

משכון תכשיטים מזהב

אופציה נוספת היא העברת התכשיטים הללו למשמרת בכספת של בית העסק. זהו תהליך משכון בו הלקוח מקבל הלוואה כספית וממשכן באופן זמני את התכשיטים עד יום החזר ההלוואה. גובה ההלוואה ואופן ביצוע התשלומים נקבעים מראש ולאחר שהלקוח מעביר לממשכן את מלוא כספי ההלוואה הוא יכול לקבל בחזרה את התכשיטים שלו או לחילופין לבצע מכירת זהב ישן במזומן.

במסלול זה הלקוח שומר על התכשיטים לאור ערכם הסנטימנטלי או הרצון לשמור על ערך הזהב כסוג של השקעה אישית ובמקביל הוא מקבל את הכספים שייעשה בהם שימוש מתוכנן.

שווים של תכשיטי זהב

לאורך כל השנים שמרה מתכת הזהב על ערך כספי גבוה ועם השנים אף הגדילה את ערכה. זו הסיבה שכל תכשיט ישן הוא למעשה בעל ערך כספי גבוה והרבה מאד מהלקוחות לא מודעים לכך. כשבודקים כל פריט מגלים שאפשר לבצע מכירת זהב ישן במזומן, דבר שפותר במקרים רבים בעיות כספיות אקוטיות אישיות או משפחתיות.

מי שזקוק לכסף באופן מידי לביצוע תשלומים חשובים או רכישות שאינן סובלות דיחוי יכול למכור פריטים שקיימים בבית אך לא נעשה בהם כל שימוש ביום יום וכך להיחלץ מכל מיני צרות ובעיות. לחילופין אפשר גם לבצע מכירת זהב ישן במזומן ולחסוך את הכסף שהתקבל למטרות שונות כמו מימון לימודים לילדים, אירועים משפחתיים, רכישת רכב וכו’.

אוסף מטבעות זהב, מטילי זהב ואונקיות

בביתם של לקוחות רבים נמצאים אונקיות זהב, מטבעות זהב שאספו לאורך שנים רבות ומטילי זהב. אפשר לשמור אותם בבית כסוג של השקעה שערכה הכספי עולה או אפשר למכור את הפריטים הללו ולקבל את שווים האמתי בכסף מזומן באופן מידי.