Site icon מקומונט גבעת שמואל

מלגות באלפי שקלים הוענקו לתושבי גבעת שמואל הלומדים בבר אילן

בטקס שהתקיים בלשכתו של ראש העיר גבעת שמואל, הוענקו מלגות לסטודנטים מאוניברסיטת בר אילן, על פעילותם עם תלמידי מוסדות החינוך בעיר בשנת הלימודים תשע”ט.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר יוסי ברודני ובהשתתפותם של מנהלת אגף החינוך העירונית אתי דהן, יו”ר אגודת הסטודנטים של בר אילן נתנאל פז ונציגי האגודה. מיזם זה הינו פרי שיתוף פעולה נוסף בין אגף החינוך בגבעת שמואל לאגודת הסטודנטים בר-אילן ומתקיים זו השנה השנייה ברציפות.

במסגרת מימוש החזון העירני של גבעת שמואל לקידום “עיר אוניברסיטאית”, שולבו הסטודנטים מבר אילן בבתי הספר בעיר בלימוד המקצועות: מתמטיקה, אנגלית, שפה וחברה, במטרה לקדם את הישגים של התלמידים בתחומים אלו. יש לציין כי אגף החינוך בגבעת שמואל מקיים אורך השנה שיתופי פעולה מגוונים עם האוניברסיטה ביניהם: עם ביה”ס לחינוך מיוחד, עם הפקולטה להנדסה ועוד.

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, בירך את הסטודנטים והדגיש בדבריו את חשיבות הנתינה והשאיפה למצוינות אישית כערך חינוכי שהעיר דוגלת בה “כמידי שנה, מערכת החינוך שלנו בגבעת שמואל, ממשיכה להוביל ולהצטיין בפרמטרים רבים בתחום החינוך. אנו  מפתחים ויוצרים תכניות לימוד ייחודיות, המעצימות את תלמידי העיר ומאפשרים להם להצטיין במגוון רחב של תחומים. לצד כל זאת, יש לזכור כי צמיחתה של מערכת החינוך איכותית, מתקדמת ומובילה, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית ואזרחית למען הקהילה והמדינה – בדיוק כפי שאתם פעלתם עם תלמידי עירנו במהלך השנה”.

הסטודנטים במפגש אישי עם ראש העיר. צילום: דוברות העירייה

הסטודנטים הנרגשים שוחחו עם ראש העיר, סיפרו לו על תחום לימודיהם האקדמי ושיתפו אותו באתגרים הייחודיים שעמדו בפניהם במהלך תקופת החונכות. עוד הוסיפו הסטודנטים כי הם שמחים על שיתוף הפעולה עם העירייה ועל ההזדמנות לפעול בתוך בתי הספר בעיר.

מנהלת אגף החינוך בגבעת שמואל אתי דהן: “חינוך הוא המקום הטוב ביותר לעשות ולהשפיע. אני מודה לכולכם על הבחירה והרצון שלכם לתרום ולהשפיע על קידומה של מערכת החינוך בעיר, אשר כמידי שנה נמצאת בצמרת הערים המובילות בחינוך בישראל עם הישגים לימודיים וחינוכיים מרשימים ויוצאי דופן”.

יו”ר אגודת הסטודנטים נתנאל פז: “אני מודה לראש העיר ולמנהלת אגף החינוך, על שיתוף הפעולה והסיוע לסטודנטים. המלגה הזו נולדה מתוך רצון להמשיך לחבר את הסטודנטים בבר אילן לעיר גבעת שמואל.  יושבים כאן היום סטודנטים מהמחלקות השונות וכל אחד הביא את עצמו ואת הידע האקדמי שלו אל תלמידי העיר ועל כך אנחנו מברכים”.

מיזם מלגות זה, מצטרף לעשרות מלגות נוספות שמעניקה העירייה מדי שנה לסטודנטים תושבי העיר הלומדים באוניברסיטאות ובמכללות השונות ברחבי הארץ.