Site icon מקומונט גבעת שמואל

מלכת היופי מגבעת שמואל: ראיון מיוחד עם ירין לוי

ירין לוי מלכת היופי

ירין לוי. צילום: איתן טל

ירין לוי בת ה-19 מגבעת שמואל הגיעה לשלב 12 האחרונות בתחרות מלכת היופי של ישראל ובקרוב היא תתמודד על הזכות לייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס הבינלאומית שתתקיים בחודש דצמבר הקרוב באילת. פגשנו אותה לשיחת היכרות קצרה.

קצת על ירין לוי, המועמדת בשלב הגמר של תחרות מלכת היופי 2021 – בזמן שחלקנו מחליקים על גלגליות להנאתנו או סתם עושים פדיחות, ירין הפכה את זה למשהו מקצועי, היא היתה חברה בקבוצת נבחרת הגלגיליות של גבעת שמואל, זכתה באליפות ישראל והשתתפה באליפות אירופה בהחלקה אומנותית על גלגליות, הייתם מאמינים? ירין רוצה להוכיח שהיופי החיצוני הוא לא הכל בחיים והוא לגמרי מושפע מהפנימיות, בינתיים היא משרתת בצה”ל וחולמת ללמוד משפטים בעתיד.

איך הכל התחיל?
נולדתי וגדלתי בגבעת שמואל, מכיתה א’ ועד כיתה ח’ למדתי בבית ספר יגאל אלון. יש לי זיכרונות מדהימים מבית הספר ואני יכולה להגיד שהחוויות המשמעותיות שלי מהילדות היו שם.

במקביל, הייתי בתנועת הנוער ״קריית אלון״ ועברתי שם חוויה מדהימה. החברים, המדריכים והפעילויות היו חלק בלתי נפרד מהשייכות לגבעת שמואל והגאווה בעיר. לצערי, שגרת האימונים האינטנסיבית במועדון הגלגיליות והחלום לקחת חלק באליפות אירופה, אילצה אותי לעזוב את תנועת הנוער, אך אין ספק שקרית אלון הייתה לי בית בעל משמעות, עם ערך מוסף לחיים וחברים מדהימים.

מה את אוהבת בגבעת שמואל?
אני מאוד אוהבת בגבעת שמואל את החמימות והקרבה בין התושבים, את השילוב בין אורח החיים החילוני לאורח החיים הדתי שמצייר אווירה מיוחדת. מרגיש שהעיר תמיד מתפתחת ויחד עם זאת לא מאבדת את האופי הייחודי והאוטנטי שלה.

מלכת היופי הבאה של ישראל היא מגבעת שמואל? ירין לוי. צילום: איתן טל

חוץ מזכייה בתחרות מלכת היופי, מה החלום שלך לעתיד?
יש לי הרבה חלומות ובניהם לטייל בעולם, להכיר אנשים ותרבויות שונות אבל החלום הגדול ביותר שלי הוא להקים משפחה, בית חם מלא באהבה ולחיות באושר.

איך הגעת לאן שגעת? מי עזר לך בדרך?
יש לי משפחה מדהימה, והמוטו שלנו הוא –  משפחה מעל הכל. ההורים שלי מאוד תומכים ומלווים אותי בכל דרך בין אם זה בלימודים, בגלגליות, בצבא וכמובן גם עכשיו בתחרות מלכת היופי.

אנחנו ארבעה אחים במשפחה ואני הקטנה מכולם. יש לי חיבור מעולה עם אחיי, יש ביננו קשר יום יומי שמלווה בשיתוף, התייעצויות ועזרה אחד לשני בכל תחום. כל אחד מבני המשפחה שלי תופס ותמיד יתפוס חלק משמעותי מאוד בחיי.

את מאמינה שאת תהיי מלכת היופי הבאה של ישראל?
קודם כל, אני חושבת שזו גאווה גדולה לייצג את המדינה שלנו. אני שלמה וגאה בדרך שלי ואני חושבת שיש לי הרבה מה לתת מעבר ליופי. אני מאמינה שהכל יכול להיות ועצם היותי בנבחרת זו כבר זכייה עבורי.