Site icon מקומונט גבעת שמואל

ממועצת העיר גבעת שמואל – לכנסת, במפלגת הבית היהודי?

בימים אלו נקבעת רשימת מועמדי מפלגת הבית היהודי לכנסת ה-21 ומועמדים רבים כבר הכריזו על רצונם לכהן כחברי כנסת מטעם המפלגה בכנסת הקרובה. לגבעת שמואל, “מעוז הציונות הדתית” גם יש מספר מועמדים בעלי סיכויים ריאליים.

בשבוע הבא יבחר מרכז הבית היהודי את רשימת המפלגה לכנסת, לאחר שהחלטה על כך התקבלה בתחילת השבוע בכנס רב משתתפים שנערך בנחלים ובו עלתה להצבעה שיטת הבחירה, לאחר עזיבתם של ראשי המפלגה עד לפני חודש – נפתלי בנט ואיילת שקד.

נכנסים לנעליים גדולות, סיעת הבית היהודי בכנסת היוצאת. צילום: אהרון בן חמו

לפני כשבוע הכריז שוקי זוהר, תושב הגבעה ופעיל מוכר מאוד ובולט בקרב חברי הבית היהודי על התמודדותו לרשימה. זוהר, שכיהן בעבר כיועץ לח”כ ויו”ר המפד”ל זבולון אורלב וכן בתפקידים נוספים בכנסת משמש היום כלוביסט במשרד גורן-עמיר יועצים ולדבריו בכוונתו “להביא עמי את הרוח הטובה של הציונות הדתית! – רוח התורה, העם וארץ ישראל, רוח החברות והמסירות למען הכלל.”

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

מועמדת נוספת שהגישה את טפסי ההרשמה הבוקר היא חברת מועצת העיר מטעם הבית היהודי, מירי אברג’יל.

אברג’יל, שמגיעה ממשפחה חילונית “בעלת שורשים דתיים ערכיים” כדבריה, היא אם ל-8, בהם שני קצינים בצה״ל ושני תלמידים בישיבת הסדר, ניהלה בעבר את מחוז מרכז של אגודת השירות הלאומי “האגודה להתנדבות” והיום היא בעלת עסק עצמאי בתחום הנחיית הורים על פי גישת אדלר וכאמור, גם חברת מועצת העיר גבעת שמואל מטעם הבית היהודי ומחזיקת תיק הרווחה.

מירי אברג’יל: “אני סבורה שהציבור הדתי-לאומי על כל גווניו,אשר מבורך בעשייה משמעותית במדינת ישראל ,ראוי להובלה על ידי אנשי עשייה המחוברים לצרכים ולקולות הנשמעים בקרבו, ומתוך רגישות לכלל החברה. אני מתחייבת לייצג אותו נאמנה מתוך מחויבות לעם ישראל,לארץ ישראל על פי תורת ישראל.”

חברת מועצת העיר ומועמדת הבית היהודי לכנסת, מירי אברג’יל ומנכ”ל המפלגה, ניר אורבך. צילום: הבית היהודי