Site icon מקומונט גבעת שמואל

ממשיך בתנופה: גל לנצ’נר מציף את המרפסות בגבעת שמואל

לדברי פעילים במטה השטח, למבצע שהחל בשבוע שעבר הוזמנו 50 שלטים, מתוך מחשבה שהמלאי יספיק לשבועות הקרובים, אלא שתוך 24 שעות מפתיחת המבצע והפניה לתומכים נחטפו ונתלו כל השלטים ונוספים הוזמנו ויגיעו בשבוע הבא.

הדברים מצטרפים לסדרת חוגי הבית ומפגשי התושבים שערך לנצ’נר בחודש האחרון ומהם עולה עליה בתמיכה בו, במקביל לאכזבה שמבטאים רבים מהמשתתפים מהתנהלותו של ראש העיר ב-15 השנים האחרונות, יוסי ברודני.

נציין כי בסקר SMS שנערך בתחילת החודש ובו השתתפו 414 מתושבי גבעת שמואל, כמו גם בסקר שערך מכון הסקרים דיירקט פולס עבור הליכוד ופרטיו פורסמו ברשתות החברתיות, עולה שראש העיר ברודני זוכה עדיין ליתרון קל, אך לא מצליח לגייס רוב מקרב תושבי גבעת שמואל וזוכה לתמיכה של 46% בלבד, בעוד המועמד להחליפו גל לנצ’נר ממשיך לטפס ולצבור תמיכה וזוכה בסקר ה-SMS לקולותיהם של 42.75% מקולות הבוחרים.

ממטה הבחירות של גל לנצ’נר נמסר: “אנו מודים לתומכים שמקדישים לילות כימים למאבק של גל ושלנו לעתידה של גבעת שמואל. כל אחד מתושבי גבעת שמואל צריך לשאול את עצמו האם יכול להיות פה טוב יותר והאם ראש העיר ב-15 השנים האחרונות מקדיש את כל מרצו ועושה מספיק כדי שגבעת שמואל תהיה באמת מובילה בכל תחום, ולא רק בסיסמאות”.