Site icon מקומונט גבעת שמואל

ממשיכים בשדרוג התחבורה הציבורית לרווחת תושבי העיר

השבוע התבשרה העירייה כי בהמשך לפניית ראש העיר יוסי ברודני תוסף תחנה בתוך העיר לקו 280 של חברת “אגד” וכן יוחלפו המיניבוסים בקו 169 של חברת קוים לאוטובוסים במטרה להגדיל משמעותית את קיבולת הנוסעים ושיפור השירות לתושב. כן יפעיל קו 169 נסיעה נוספת מכיוון ת”א לגבעת שמואל בשעה 16:05

בתחילת השבוע התבשר ראש העיר מר יוסי ברודני, ע”י משרד התחבורה, כי בהמשך לפעילותו לשיפור התחבורה הציבורית בעיר, תתווסף תחנת נוסעים נוספת לקו 280 של חברת “אגד”. התחנה החדשה הינה ברחוב ז’בוטינסקי בסמוך לכיכר ישראל בשכונת רמת-הדר. בנוסף הודיע משרד התחבורה כי קו 169 יפעיל נסיעה נוספת מכיוון תחנה מרכזית בת”א לגבעת שמואל בשעה 16:05 וכן יוחלפו כלל המיניבוסים בקו זה באוטובוסים במטרה להגדיל את קיבולת הנוסעים ושיפור השירות לתושב.

כזכור רק בשבוע שעבר דיווחה עיריית גבעת שמואל כי בעקבות פגישות שקוימו נענו משרד התחבורה וחברת ‘קוים’ לבקשת ראש העיר מר יוסי ברודני, חבר מועצת העיר מחזיק תיק התחבורה משה מרר ומנכ”ל העירייה גבי חדד להחליף את המיניבוסים שעד כה היווה את כלי התחבורה בקו 69 באוטובוסים, וזאת במסגרת שיפור השירות לתושבי העיר העושים שימוש בקו זה.