Site icon מקומונט גבעת שמואל

ממשיכים לחגוג קיץ | אחרי פסטיבל הבירה וההופעות לנוער ולמבוגרים – הערב: מיכל הקטנה והמפלצות

ביום חמישי האחרון פתחה גבעת שמואל את הקיץ עם פסטיבל הבירה, שנערך בפעם השנייה אחרי שבשנה שעברה קצר שבחים רבים. במהלך הערב גדשו תושבים רבים את פארק האירועים בעיר ויחד עם אלפי אורחים ומבלים נהנו מעשרות סוגי בירות מיוחדות מהארץ ומהעולם, דוכני אוכל ופוד טראקס והמון מוזיקה טובה עם נגני רחוב, והופעות חיות שבשיאן עלו חברי להקת ג’יין בורדו על הבמה והקפיצו את תושבי גבעת שמואל.

גם לבני הנוער ולצעירים יותר חיכו לא מעט פעילויות לימים החמים, כשביום ראשון נפתח עבור הנוער מתחם VR מיוחד של מציאות מדומה. הנוער על כל גווניו הצביע ברגליים והגיע בהמוניו למתחם המושקע. החבר’ה בילו, נהנו ובעיקר צחקו.

ביום שני נפתח הפנינג ענק לכל המשפחה והוא יימשך עד יום חמישי הקרוב. מתחם ההפעלה כולל פינות יצירה, מתקנים מתנפחים, ג’ימבורי ענק, בועות סבון ועוד. בשעות הערב, מתוכננות כל ערב הופעות כשביום שני הופיעה מאייקי עם מופע “מסיבת הקיץ” שלה לילדים ולאחריה “גיבור הטבע” רוי בוי. אתמול  הסתיימה הפעילות עם הופעתו של הזמר איתי לוי והערב יגיעו לגבעה כוכבי הסדרה “קצפת ותות” בשעה 19:00 ובשעה 19:45 תעלה על הבמה כוכבת הילדים מיכל הקטנה.

מחר, צפויה להחתם החגיגה עם אירוע סיום הקיץ הגדול והופעתם של אליאנה תדהר ולי בירן שיחתמו את אירועי הקיץ בגבעה במופע “הכבש השישה עשר”. יצוין, כי הכניסה לכל האירועים הינה חופשית וללא תשלום לתושבי גבעת שמואל ולאורחים.

מירי אסנר, מנהלת התרבות בעיר, שניהלה את ההפקה המורכבת של  אירועי הקיץ אומרת: “המאמץ המקדים של צוות המתנ”ס בהפקת אירועי הקיץ לתושבי העיר ובעיקר לילדים ולבני הנוער, הוכיח את עצמו. הקהל הצביע ברגליים והתגובות משמחות את הלב. אנחנו נמשיך בעתיד להביא פעילויות מגוונות, תרבותיות ומרגשות”.

מתחם ה-VR לילדים ולבני הנוער. צילום: יח”צ
נהנים בפתיחת פסטיבל הבירה. צילום: יח”צ