Site icon מקומונט גבעת שמואל

ממשיכים לשיאים חדשים: ברוב מוחץ ניצח יוסי ברודני את כל המועמדים מולו

תושבי הגבעה אמרו את דברם. לאחר ששלושה מועמדים שונים החליטו לקרא תיגר על כהונתו של ראש העיר יוסי ברודני וטענו כי הגיע זמנו לעזוב את תפקידו – היו אלא תושבי גבעת שמואל שבאופן נחרץ וברור ביותר הביעו תמיכה בראש העיר והעניקו לו 5 שנים נוספות – עם מועצה ידידותית במיוחד.

“הגיע הזמן לשינוי” קראו לוחות המודעות בשבועות האחרונים, וכך גם בישרו בהודעות שונות שהפיצו ברשתות החברתיות ובסמסים שלושת המתמודדים מול ראש העיר, אבל הציבור בגבעת שמואל לא יכול היה להיות ברור יותר – ראש העיר יוסי ברודני יזכה לקדנציה נוספת בכיסא ראש העיר לאחר שזכה בבחירות עם רוב של כ-60%.

יריביו הפוליטיים זכו למספרים צנועים בהרבה כשאת הרשימה מובילה רונית לב עם 29% מקולות הבוחרים, לאחריה גל לנצ’נר עם 9% וסוגרת את הרשימה, נעמי עיני פלדמן עם 2% תמיכה בלבד.

במועצת העיר, אין שינויים מיוחדים, כשהרשימות התומכות באופן הברור ביותר ביוסי ברודני הן גם אלה הזוכות לתמיכה המרבית ביותר ולמספר המנדטים המוביל.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

גבעת שמואל אחת, של יוסי ברודני זכתה במירב הקולות, 2,853, ובמרב המנדטים – 4 כמו במועצה היוצאת.

גם סיעות הבית היהודי וחופש שמרו על כוחן מהמועצה שנבחרה לפני 5 שנים ויחזיקו בשלושה מנדטים גם בחמש השנים הקרובות, עם 2,223 קולות לבית היהודי בראשותו של יעקב ויליאן ו-2,157 קולות ל’חופש לעתיד’ של משה מרר.

רונית לב, מי שהיתה המועמדת הבולטת ביותר על כסא ראש העיר והפסידה אותו, כאמור, תוכל להתנחם בשני מנדטים במועצת העיר, בזכות 1,363 הקולות שקיבלה רשימתה.

סיעת ג”ש-מחוברים שלה היו 1,163 קולות תזכה למושב אחד בלבד (וזאת בשל הסכמי העודפים העודפים עם סיעתה של לב, אשר זכתה בעדיפות)

‘גבעת שמואל מתחדשת’ של גל לנצ’נר תיכנס גם היא עם מנדט בודד למועצה (614 קולות) יחד עם סיעת ש”ס של עו”ד משה קייקוב (630 קולות ומנדט בודד גם כן).

הסיעה היחידה שהתמודדה ולא עברה את אחוז החסימה היא סיעתה של עוה”ד נעמי עיני פלדמן, “ביחד”, אשר זכתה ל-351 קולות בלבד ולא תכהן במועצת העיר הבאה.

סיכום הצבעות התושבים בגבעת שמואל לאחר ספירת 99% מהקולות:

שם המועמד מספר קולות למועמד
גל לנצנר 1053
יוסף ברודני 6652
נעמי עיני פלדמן 271
רונית לב 3170
סכום כולל 11146

 

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

שם הסיעה מספר קולות למועמד
ביחד בראשות נעמי עיני פלדמן 351
בראשות עו”ד משה קיקוב 630
גבעת שמואל אחת בראשות יוסי ברודני 2853
גבעת שמואל מתחדשת בראשות גל לנצנר 614
גבעת שמואל שלנו בראשות רונית לב 1363
גש מחוברים למען גבעת שמואל 1163
הבית היהודי בראשות יעקב ויליאן 2223
חופש לעתיד הרשימה החילונית בראשות משה מרר 2157
סכום כולל 11354