Site icon מקומונט גבעת שמואל

מ”מ ראש העיר אברהם גולדברג נפגש עם ראשי מוסדות הציונות הדתית

אברהם גולדברג, מ"מ ראש העיר, נפגש עם יו"ר תנועת "אמונה" הגב' ליאורה מינקה ועם מנכ"ל "אמונה" מר דוד הדרי לגבי הקמת מעונות יום לתנועת "אמונה" בגבעת שמואל.

ועדת ההקצאות של עיריית גבעת שמואל אמורה לדון ולאשר בישיבתה הקרובה את הקצאת הקרקע למעון "אמונה".

גולדברג וראשי "אמונה" דנו בנושא ובתחזיות עתידיות למעונות "אמונה" נוספים. מנכ"ל העירייה, מר שמעון זיו שנכח בפגישה, אמר שראש העיר, מר זמיר בן ארי מתכנן בקרוב הקמתם של מעונות יום לכלל הציבור ובכלל זה גם לציבור הדתי במסגרת "אמונה".

כמו כן נפגש גולדברג עם ראשי תנועת בני עקיבא, רכז המחוז מר איתיאל סמט והרכזות החדשות של סניף גבעת שמואל. בישיבה נדונו ענייני בני עקיבא, הן נהלים ונושאים ארגוניים והן סקירה על הנעשה בסניף. ראשי תנועת בני עקיבא הודו לגולדברג על כל תמיכתו ופועלו הרב למען הסניף ועל מדיניות ה"דלת הפתוחה" לקומונרים ולמדריכים. בישיבה הועלו גם בקשות מצד ראשי הסניף ובכללם אפשרויות להרחבתו ולפיתוח של הסניף המקומי.

גולדברג: "אני אמשיך מתוך אחריות לדאוג לצרכים של הציבור הדתי בגבעת שמואל. לצערי, איני מקבל כלל סיוע מחלק מחבריי לסיעה הדתית, שעסוקים כל הזמן בהכפשות והשמצות, ובניסיון לקידום מאווייהם האישיים. במשך כל הקדנציה דלתי פתוחה ואוזני כרויה לכל בעיות הציבור הדתי, ולצערי העומס "נופל" רק עליי, ללא כל סיוע ותמיכה מצד חברים שהיו אמורים לשרת את הציבור ובמקום זה עסוקים בדברים אחרים! מידי יום אני מטפל בעשרות פניות של תושבים בכל נושא. ניתן לומר שענייני הציבור הדתי ובכללם מוסדות וארגונים תוקצבו והתפתחו רבות בשנים הללו. אני משוכנע שהציבור בוגר ואחראי דיו ויידע ביום פקודה מי עמד לו לעזר בכל חמש השנים של קדנציה זו ומי רק הרעיש בכל פינה וקרן רחוב, אך בפועל לא עשה מאומה לטובת הציבור. אני אמשיך בדרכי מתוך אחריות לתועלת הציבור הדתי, וב"ה התוצאות ניבטות מכל עבר".