Site icon מקומונט גבעת שמואל

מנהלת הנוער המצטיינת באזור המרכז:סלי גב מגבעת שמואל

סלי גב, מנהלת קידום נוער בעיריית גבעת שמואל נבחרה השנה כאחת משתי מנהלות המצטיינות מבין כל מנהלי קידום שנוער של מחוז מרכז – מגדרה בדרום ועד נתניה שבצפון.

ראש העיר, זמיר בן ארי, זימן השבוע ללשכתו את הגב' סלי גב ובירך אותה על התואר: "אלמלא סלי, הנוער שלנו היה על הברזלים או במקומות לא ראויים. נפלה בזכותנו זכות גדולה שאת מובילה את הנוער שזקוק לשירותים שלנו. את מנחילה כבוד גדול לי ולגבעת שמואל ועל כך תבורכי. עשייה ממקום של נשמה מביאות תוצאות שלא מאחרות לבוא".

סלי גב הודתה לראש העיר על הברכות החמות וציינה כי "אני יכולה לציין בסיפוק שתוכניות הקידום האלה מביאות את התלמידים שלנו למספר נשירה הנמוך ביותר וזכאות לבחינות הבגרות הגבוה ביותר בבקעת אונו".

קידום נוער עוזר לנערים והוריהם בתמיכה רגשית בתקופת גיל ההתבגרות. לנערים יש התלבטויות רבות שאינם יכולים לשתף בהם את הוריהם או דמות אחרת והם באים לטיפול והתייעצות בנושאים מגוונים. פניות רבות נעשות כאשר הנער או הוריו חשים אכזבה רבה מרמת ההישגים הנמוכה בלימודים. אכזבה זו עלולה לגרור לירידה נוספת ברמת הלמידה, ולבעיות רגשיות שונות עד להידרדרות לשולי החברה. קשה לצאת ממעגל זה ללא הכוונה.

העזרה הלימודית במרכז הלמידה שלנו והתמיכה הרגשית מחזירה את הנער לרמת הישגים לימודיים נאותה. הטיפולים מתבצעים באופן פרטני או קבוצתי בהתאם לצרכיו של הנער, תוך שימת דגש על היותו חלק ממשפחתו, חבריו והקהילה בגבעת שמואל. פרויקט חדש שהנערים התנסו בו השנה היה תרומה לקהילה, הן ביצעו פיסול סביבתי בקיץ, וכיום מתנדבים בקהילה כחלק מתוכנית מחויבות אישית בבתי הספר בכיתות י'.