Site icon מקומונט גבעת שמואל

מנהל חדש ליחידת הנוער העירוני

בימים האחרונים מונה בגבעת- שמואל מנהל יחידת נוער עירוני. מנהל הנוער – ערן אבן-צור יפעל תחת המתנ”ס ותפקידו יתרכז בין שאר הנושאים ב: הקמת מועצת נוער עירונית, הכנה לצה”ל , בניית תכנית עם כל הגורמים העוסקים בנוער תחת הכותרת “הנוער במרכז העניינים” וכן הקמת קורס הכשרה עירוני למד”צים בעיר לכלל בני הנוער.

ראש העיר יוסי ברודני אמר כי :” כחלק ממדיניות העירייה להעמיד את נושא החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בראש סדר העדיפויות אנו ממשיכים ומקדמים את צרכיהם של בני הנוער בעיר ואני מברך על כוונתנו להקים מועצת נוער עירונית. יש לנו בעיר נוער נפלא ואני בטוח שמנהל עירוני עם ראייה כלל מערכתית יספק מענה לצרכיו של כלל הנוער בעיר” .

מנהלת מתנ”ס גבעת-שמואל ורדה לוי, הוסיפה כי :” תפקידו הכללי של מנהל יחידת הנוער העירוני, הינו הכנתם של בני הנוער בעיר לחיי חברה ותרבות ולהכשרתם כאזרחים פעילים ומעורבים בקהילה ובמדינה” . עוד הוסיפה לוי כי “הן הליך יציקת תכני העבודה של רכז הנוער לקראת שנת העבודה 2011 והן הליך בחירתו נעשה באופן יסודי בשיתוף עם מפקחת מינהל חברה ונוער במשרד החינוך- הגברת שוש שפיגל. לאיוש התפקיד פנו מועמדים רבים ובמסגרת הליך המיון אף נשלחו המועמדים למרכזי הערכה של מינהל חברה ונוער על מנת לבחור את המועמד הראוי ביותר”.

ערן אבן-צור (30) מתגורר בקריית אונו ומביא עימו ניסיון של כ- 5 שנים בתחום במהלכן פיתח וקידם תכניות של מנהיגות נוער ברעננה וכיהן בתפקיד מנהל יחידת נוער במועצת אזור.